Squatinidae666 skrev 2013-09-27 17:54:32 följande:
atsw: Är din fortfarande ruckbar, som förstföderska? Är det inte ganska ovanligt? Ja precis det är ju skillnad om den står som din då, rätt men inte helt fixerad eller inte alls inställd med varken säte eller huvud. min lägger sig på tvären, ganska hgt så det är ju ingen sätesbjudning heller som man kunde ha förberett sig för heller. Tycker det låter lite riskabelt att vänta och se om den sjunker ner med huvudet iom värkar...
lelzor: Välkommen! Förstår att du blir lite besviken, jag har trott att vår ska komma tidigt också, jag har ju iofs en hel vecka kvar så förstår att det är trist för er som tom passerat bf. Man blir lite knäpp av att leta tecken på förlossningsstart osv. Jag har haft mkt förvärkar och sammandragningar och då tror man ju ibland att nu drar det igång men så händer inget, det är trist. Nu har det dock lugnat sig lite så jag räknar med att gå en del över tiden. När föddes ditt första barn?
Jag har knappt en tränande livmoder, men en bebis med fullt ös i
Min första föddes 2010, med akutsnitt. Hoppas det går lite lättare denna gång och att jag slipper snitt igen :) med honom hade jag förvärkar i 5 veckor.. skönt att slippa det denna gång, men jag skulle vilja ha ett litet tecken
men det kommer väl när jag slutar vänta!