Inlägg från: FamMorrhår |Visa alla inlägg
  • FamMorrhår

BF i oktober. Någon som vill följas åt?

Snitt 19 eller 20 sept.. man får tydligen en kallelse hem... trodde de boka på plats men nä de var ju så klart opertionsplanerare... så i slutet på veckan vet jag... de sköna i de hela är ändå att nu kan man planera att sambon kommer hem.. han jobbar ju 4h bort...

Hur planerar jag dagarna framöver... märklig känsla... haha..

• FamMorrhår

Iiii så spännande lullabay!! väntar med spänning på fortsättningen!!! Lycka till!!!

Snart kommer de massa bebisar i denna grupp med!!!

• FamMorrhår

Håller tummarna för att bebbarna vänder sig själva eller att vändningsförsöken lyckas!

Hur ställer ni er annars? Vill ni föda vaginalt ändå eller blir det snitt? Ni kanske inte hunnit fundera så långt....

• FamMorrhår

Fniss joooo men du kanske ska packa väskan... haha... spännande tycker jag!! Förstår ändå att du helst vill vänta nån dag till- meen liten är nog stor nog!!

Imorgon är jag 37 fulla.. magen har trillat ner, inte allt lika spetsig nu... men hej hopp så de bonkat på insidan idag... inte lika behagligt längre tyvär.. haha..

Men har fått nån pang förkyldning över natten... huvudvärk, snorig å feber.... alvedon har varit min vän idag... men hellre denna vecka än nästa.... hoppas den försvinner öila fort som den kom....

Är de så få som ligger i säte med.. detta verkar vara tråden med "fel procent" hahah nää nu var jag dum...

• FamMorrhår

Mobilladdare! Haha de har jag inte tänkt på hahaha.... kamera å kläder å hygiengrejjer meeen erhm... Kanske kan skylla på gravidhjärnan...

Vet inte om man ska hoppas att de drar igång ordentligt för dig eller om de ska lugna sig?? Hoppas nog ändå på en liten bebis!!

• FamMorrhår

Luuuugn och fin nu! Kommer gå så bra så! ;)
    Kanske är klokt å ringa en vän- å råka prata bort en stund!
    Tror o hoppas ändå på trådens första bebis innan veckan är slut! :D

Här är de lugnt, liiite bättre idag tror jag bestämt.. huvudet trillar ju inte av iaf... 
    Känner mig lite orolig att nått ska hända innan nästa vecka- så sambon inte skulle hinna hem.. Huga de är min skräck just nu... Meen må dagarna gå fort som attan å liten gosa inne i magen... tyyp... 

• FamMorrhår

Vaggande.. fasen tycker jag ser ut som en anka... svankig å dan... meen man får väl reparera kroppen efter att den läkt lite!

Eija76- vad för blödning? Liten ingen fara eller? Ryser lite av ordet blödning nu....

• FamMorrhår

Eija76- puh.. önskar ingen en sån störtblödning.. otrevligt värre!

Tror inte de är pågång för mig.. de får INTE starta nu... nåde kroppen! Nä nu kan det väl vänta till nästa vecka som de är "bestämt"..haha

Kan ligga här med min dyngförkyldning å feber, knapra alvedon och sova bort dessa dagar om de ska va så- bara bebben inväntar att sin pappa kommer hem innan den kommer..

Helst skulle jag vilja göra fiiint å städa å dona men nä...

• FamMorrhår
    eija76 skrev 2013-09-11 21:34:55 följande:
    FamMorrhår: Oj, är det dags nästa vecka? Förlåt om jag får er att upprepa, jag borde läsa på mer vad ni skrivit tidigare

Ingen fara! Jag åker på snitt jag pga lågt sittande moderkaka... så nästa vecka ska det bli.. om de inte startar innan för då blir se akut planerat snitt.. de vill jga helst inte..
    Erli skrev 2013-09-11 22:53:32 följande:
    Hej på er!

Här blir det en septemberbebis istället. Vattnet gick ikväll, v33+2, så nu är jag inlagd på förlossningen. Fått bricanyl för att stoppa värkarna och kortison för bebisens lungor. 3 dagar kommer de försöka skjuta upp det som mest. Alltså blir det med största sannolikhet bebis innan helgen är slut.

Väldigt spännande men läskigt, är ju klart orolig för hur vår lilla busbebis påverkas av att komma såhär tidigt..

Håll tummarna är ni snälla!

Hoppas ni har det bra :)

Håller alla tummar och tår!! Ta hand om dig nu!! Som flera säger- bra vård i sverige!

Kommer gå så bra så!!
  • FamMorrhår

Åhh.. klippa å färga håret... vill oxå... men mitt måste verkligen växa ut lite till.. det är en sån där hemsk längd där man inte kan göra nå...

Förkylningen hänger i här men är bättre...

Har dock nått diffust ont i magen å lite sammandragningar... ignorerar nog de tills vidare. Suck... Önskar jag kunde känna mig lugn med planerat å så... men nej..

Svar på tråden BF i oktober. Någon som vill följas åt?