anansie skrev 2013-09-09 06:54:47 följande:
FamMorrhår - Är det att du inte kan somna eller du vaknar ?
Förra graviditeten, under de sista 2 månaderna vaknade jag mellan 04-05 varje natt och gick upp för dagen. Killen blev lika förvånad varje gång jag satt uppe när han klocka ringde. Denna gången känns det som att jag hade kunnat sova hela förmiddagen om jag hade fått.. men nu väcker dottern mej istället.
Somnar som en stock på kvällen vid 22... men har flera nätter nu vaknat mellan 2-4 å varot rätt pigg.. ligga i sängen går inte.. snurrar som en propeller (ala tjockis :-P )... så då har jag gått upp ca en timme, fikat lite å jaa så kan jag sova sen igen till ca 8.. Å jag som älskar å sova haha...
Har varit på ultraljud idag och nepp.. jag måste snittas..... moderkakan ligger för nära inre modermunnen så de var inget att orda om, den ligger inte över men för nära.. av alla som låg lågt vid RUL så flyttade sig 95% upp.. men grattis till mig som lyckas va de sista procenten hahaha ... tur jag vad inställd på det ändå... Dom ville snitta två v innan BF men de blir ca 1,5v innan- NÄSTA vecka! Shit pommes....
Minsta lilla värk eller så så måste jag tydligen skynda in- verkar som att man inte får börja öppna sig... blir en annan typ av nedräkning nu....