• Snultan

BF i oktober. Någon som vill följas åt?

Mami2013 skrev 2013-09-12 12:18:16 följande:
    Åh ett par nya boots ska jag köpa mig!! Hittat ett par skitsnygga :) funderar även på att gå och klippa mig så jag har det gjort innan det är dax! Men Snultan, en fotmassage låter verkligen inte fel :)

Åhå nee vad tråkigt att det stannat av så helt plötsligt Lullabay! Det kommer säkert igång igen, men jag kan verkligen förstå besvikelsen!!
    Jaa jag vet är verkligen sugen på fotmassagen och den kostar bara 225 kr dessutom! Är en sån deal just nu så är verkligen sugen på det :) Däremot så behövs ju ett par nya boots, de jag har tittat på är vinterboots så kommer ju inte kunna använda dom på ett tag.. men kanske att jag tar bootsen som present och så bjuder jag mig själv på fotmassage, haha :)

Och jag har även fixat klipp och färg. det blir nästa fredag så det blir riktigt nice :)  
    Gravid med första barnet som beräknas komma 6 Oktober!
  • Snultan

Ett tips är att kolla Groupon, de har massa bra erbjudanden :) Har redan köpt 3 st på kort tid hehe :P

• Snultan
    Mami2013 skrev 2013-09-12 12:37:37 följande:
    Förresten nu blev jag lite nyfiken på vad för dealer du har köpt!? :)
    Klipp, färg & styling - 395 kr (ord. pris 1200
    Thai buffé för 2 personer - 80 kr (ors. pris 160
    Pedikyr inkl fotmassage, underbensmassage & ryggmassage - 225 kr (ord. pris 700

Så man kan väl säga att jag sparat en hel del pengar, och tänkte att nu är väl tiden då man verkligen ska unna sig :) Sen kommer det ju varken finnas tid eller pengar typ :P

• Snultan

Jag är oxå trött sover i princip mellan 22 och 09 varje natt, haha. Eller ja så bra man nu kan sova. Ibland kan jag sova en liten stund på eftermiddagen oxå.

Fler som har förvärkar? Jag är i vecka 37 nu (36+3) och de har börjat komma nu den senaste veckan. Sammandragningar har jag haft ganska länge men nu börjar de göra ont o även denna mensvärk har kommit. Väldigt mycket dag till dag hur pass mkt o så.. nu känns de verkligen att de är nära och jag e superredo för bebis!!

• Snultan

Det får man. Ibland har man såna dagar också!

• Snultan

Lite nyfiken, ni som har barn sen innan.. vad uppskattar ni att bebisen kostar de första månaderna? förusatt att man helammar och har alla grejer (möbler, prylar, kläder) så det alltså bara är blöjor o de tillbehören och försäkring som man betalar för.. uppskattningsvis :)

• Snultan

Lycka till så himla mycket Lullaby! :)

Herregud vad man börjar känna sig tung nu.. eller jag börjar känna mig tung nu.. 23 dagar till BF.. att bara åka/gå en liten sväng är ofta en stor kraftansamling! Ont i rygg, höfter och denna FÖRBANNADE kramp i låret!!!??? Någon annan som har det?

Gör så in i helvetes ont och kommer oftast när jag är ute och går, så hela benet liksom krampar och viker sig o ja, jag gör ju värsta PAIN minen mitt på stan liksom :P hehe.  

• Snultan

Föresten, imorgon ska jag till Ullared. SÅ himla kul, har längtat till den här dagen länge, höhö :) Ska inte shoppa jättemycket, har ju redan det mesta men det som jag inte har skall jag köpa iaf, lite grejer till bebis, lite grejer till mig själv, lite grejer till hemmet :) Ska bli skoj! Hoppas att magen håller sig snäll! :)

• Snultan
    3småprinsar skrev 2013-09-13 14:08:16 följande:

Vad tapper du är som orkar dig dit! Vad roligt Finns ju så mycket fint! Själv var jag inne i stockholms city på fm och handlade kläder till barnen, känns som om bebisens huvud är nere vid knäna när jag går. Ryggen gör galet ont!! Nu ligger jag i soffan igen... så tråkigt. Folk tittar på magen och ler, jag tycker inte själv att det är så glamoröst längre. MEN varje gång jag tittar på gamla bilder då man var höggravid så tänker jag- åå vad mysigt med mage!!
    Ja, gäller ju att hålla igång sålänge man kan, hehe :) Har hört att dom har rullstolar att låna i värsta fall :P Haha! Nää men det ska nog gå alldeles utmärkt :)

Haha ååh. Det är fint ju! Synd man inte alltid kan se det själv :) Min bebbe ligger inte ens med huvudet ner men känns ibland som han "klampar rätt ner i ..." Lagom skönt :P 
  • Snultan

Åh va myys med liten bebis Grattis grattis! !

Svar på tråden BF i oktober. Någon som vill följas åt?