BF i oktober. Någon som vill följas åt?
Jag är oxå hemma med grav penning pga tungt arbete. Som personlig assistent. Gick hem två månader innan bf.
Jag är oxå hemma med grav penning pga tungt arbete. Som personlig assistent. Gick hem två månader innan bf.
Så kände jag oxå på föräldrargruppen när vi såg filmer. Ena stunden helt rädd och förskräckt, andra stunden varm o lycklig. Men jag kan typ inte gråta offentligt, tårar i ögonen JA men inte riktigt böla hehe de gör jag dock hemma ibland om jag känner mig ynklig.
Har precis varit hos bm och visade sig att lillen ligger i säte. Va snopet! Va verkligen helt säker på att han låg med huvudet ned. Så nu blir det vändningsförsök så får vi väl se hur de går
Ja att underlivet är svullet är ju helt klart normalt nu under graviditeten. De där med åderbråck har jag ingen pejl på alls faktiskt.
Ja, ibland undrar man allt vad de små liven GÖR därinne egentligen, möblerar om känns det som iallafall haha :P
Nästäppa typ varje kväll nu. Vilken nässpray är OK att använda?
Ska testa det, tack för tipset är ju inte så många veckor kvar nu så ska väl stå ut
nässpray brukar inte funka på mig ens i vanliga fall men får ju testa!
Jag undrar oxå lite över detta med förvärkar. Har ont i magen i princip varje natt. Som mensvärk. Å när man inte haft värken på många månader så är de ju lite jobbigt..
Vecka 37 idag! Galet!!
Vad är förvärkar då? Är det mensvärk?