Inlägg från: Mami2013 |Visa alla inlägg
  • Mami2013

BF i oktober. Någon som vill följas åt?

LinnElin skrev 2013-10-17 19:53:28 följande:
    Mami2013 - Det vore ju guld om jag blev igångsatt dagen efter men det är en lördag. Jag är tveksam till att de planerar en igångsättning till en lördag eller tänker jag fel? Barn föds ju iofs dygnet runt året om. Jag ska sätta mig ner och skriva ner allt jag vill förmedla till dem och ta med mig så att jag inte glömmer något.

Jag blev igångsatt på en lördag förmiddag ;) så jag håller tummarna stenhårt för din skull. Jag vet inte hur det är där du ska föda, men i Borås så verkar dom göra det även om det är helg :)
  • Mami2013

God morgon! Här är det lugnt... Har gett upp hoppet om att bebis ska komma snart. Men men, det blir när det blir...först ska jag fira svärmor på söndag :)

Idag är iaf helt fantastiskt väder så om en stund blir det en promenad :)

• Mami2013

Låter mysigt LinnElin! Passa på nu, lite egentid med sambon låter underbart :) det dröjer ju ett tag innan det blir tal om nåt sånt igen när bebisen är född!

• Mami2013

Uuh Anansie, här är en till som är rastlös! Vad kan man hitta på egentligen när man inte orkar så mkt? Kom du ner till stan?

• Mami2013
    anansie skrev 2013-10-18 15:08:17 följande:
    Japp ner kom jag... Sen hämtade mamma oss för jag var inte lika sugen på att gå hem i uppförsbacke med vagn.
    Nu funderar jag på att springa ett varv i slingan, haha.. Skämt o sido Glad
    Dottern ska till mamma om nån timme och sova över och jag har laddat med gulaschsoppa, godis & julmust till kvällen Flört
    Åh vad skönt att ni fick kommit iväg! Man blir lätt tokig av att gå hemma...åh vad det låter gott med soppa Glad har vart sugen på just soppa ett tag men det har inte blivit av att vi har gjort det. Däremot laddar vi med godis och coca cola till kvällen Tungan ute
  • Mami2013
    Blobba skrev 2013-10-18 14:39:05 följande:
    Rastlös är ordet!
    Idag tog jag mig till öppnaförskolan med sonen på fm.
    Nu övar han matte på Ipaden. Jag sitter bredvid och försöker att inte somna. Måste sysselsätta mig för att distrahera mig från att bara vänta på förlossningen. Samtidigt är jag så otroligt trött, spelar ingen roll om jag sovit bra eller inte.
    Vet inte vad fredagskvällen innehåller. Mat hemma eller bjuda in oss till mina föräldrar?
    Jag är också hur trött som helst...fastän jag faktiskt sover bra på nätterma. Men det hör väl till antar jag!
    Hur gammal är din son? hur många barn har du? svårt att hänga med nu när vi är några stycken i tråden Tungan ute
  • Mami2013
    Blobba skrev 2013-10-18 20:09:24 följande:
    Mami2013: sonen fyllde 3år i slutet på juni. Har sonen så väntar nr2.

Hur var det med dig? Det är svårt att ha koll nu :)

Åh okej vad mysigt med en liten treåring :) spännande att se vad han säger om bebis sen? Jag har en 5åring och en 3åring här hemma så jag väntar min 3:a :)
    LinnElin skrev 2013-10-18 20:21:57 följande:
    Såg en sak när vi skulle iväg och käka. Det är fullmåne inatt! Det kanske sätter fart på någon av oss!

Jaa jag såg också att det är fullmåne :) håller tummarna för att det sätter igång för någon av oss som är kvar nu!! Hade ni en mysig stund ihop, du och sambon?
  • Mami2013
    anansie skrev 2013-10-18 21:15:51 följande:
    Haha ja tänk om. Hade ju passat fint här nu när dottern ändå sover hos mormor ;)

Haha vilken tajming ni hade haft i så fall!!
    Treanpåg skrev 2013-10-18 21:27:13 följande:
    Hej på er! I morse kl 07:08 kom vår tredje son! En lagom snabb förlossning som gick superbra! Äntligen kom han ut! Kikar in en annan dag:)

Grattis till pojken!! Skönt att det gick snabbt och smidigt :) njut nu!!
Svar på tråden BF i oktober. Någon som vill följas åt?