Inlägg från: Mami2013 |Visa alla inlägg
  • Mami2013

BF i oktober. Någon som vill följas åt?

Lycka till Sosso03 :) hoppas att det har satt igång för dig nu!!

Blobba, jag känner lite som dig just nu. Har sovit extremt bra, men de två senaste dagarna har jag haft regelbundna förvärkar som tilltagit i styrka. Men så har jag somnat och sovit bra. Sen kommer det tillbaka lite lätt på morgonen för att bli mer framåt eftermiddagen... Så när ska man slappna av? Man får ta det som det kommer men man vill ju att det ska starta när det är så här...

• Mami2013

Grattis Sosso till lille Theo! Hoppas det gick bra och att ni mår bra hela familjen :)

• Mami2013

Tesstessan :) lycka till idag!! Det kommer gå finfint! Snart är bebis här, så mysigt!! Uppdatera när du orkar :)

• Mami2013

Nu är jag nyfiken, undra om Tesstessans bebis är i hennes famn ännu!? :)

Det har kommit många bebisar det sista... Rörigt att hålla koll på vilka som INTE har fått! Själv ligger jag hemma med förvärkar fortfarande. Men för min del skulle det lika gärna kunna bli en novemberbebis trots känningarna :)

• Mami2013

LinnElin, jag läste också 2-3 koppar hallonbladste om dagen... Så jag håller mig till det... Har glömt att dricka det nu under helgen bara. Men visst var det väl ok att ha socker i? Fixar inte att dricka det annars!

• Mami2013

Hm ja det kanske kan stämma... På mitt paket som jag köpte så står det att det ska stå å dra i 6-7 min och då är det ju inte kokhett längre... Tycker du att det verkar hända nåt utav det? Jag vet inte om det verkligen händer nåt för min del. Mina starka förvärkar kom igång i helgen när jag glömt att dricka. Men hoppas att det hjälper mot avslag och eftervärkar! Ska nog ta mig en kopp om en stund :)

• Mami2013

LinnElin hoppas att du inte inbillar dig utan att det kanske har effekt :) jag fick också en del avslag. Kunde känna hur det rann när man ammade typ.. blä... Och ursäkta intima detaljer! Hoppas eftervärkarna blir mildare också. De var inte att leka med efter andra barnet tyckte jag, mycket kraftigare. Hoppas nu att treans eftervärkar inte blir värre...

• Mami2013

Här är en till som är förkyld nu! Vaknade nu på morgonen med halsont och sånt där jobbigt... Inte så farligt än så länge men nu får det bli te med extra honung i så halsen blir len igen...

Hoppas ni har sovit gott tjejer! Jag sov bra men vaknade av starkare smärta inatt... Fattar inte hur länge man kan gå och ha så där småont utan att det sätter igång.. För det känns som att det kanske skulle kunna vara på g snart...

• Mami2013

Åh just det!! Grattis TessTessan :) glömde nog skriva det igår! Skönt att ni mår bra :)

• Mami2013

Anansie, åh vad spännande att ni ska ha så tätt du och din kompis :) då återstår det att se vem som blir först av er haha, det KAN ju faktiskt bli du! Jag träffade min syssling på BB förra gången, riktigt trevligt med lite sällskap :)

Svar på tråden BF i oktober. Någon som vill följas åt?