anns skrev 2013-09-19 10:23:02 följande:
Appropå förlossningspresent så fick respektive en checklista av bm igår på förlossningsinfon. Jätte bra brev med saker som ens respektive har i uppgift till förlossningen. Där stod det faktisk att denne kanske ska ta med en förlossningspresent till kvinnan =). Tyckte jag va skit bra, hintade lite att den raden ska vi stryka under. Hoppas att han förstod att jag menade allvar och att han faktiskt köper en present, skulle bli så glad då. Vill gärna ha en MK- väska, hahah. Men har inga förhoppningar om att jag kommer få nått.
Själv har jag funderat på att köpa en ny snygg väska till honom i present, tror han kommer bli glatt överaskad =).
Hoppsan! Det var inte illa att det stod med där! Jag har ju hintat sambon om det och han brukar vara rätt bra på att köpa presenter. Både spontana och födelsedagspresenter. Har funderat på att köpa någo till honom oxå men har inte den blekaste om vad. Jag vet att han skulle vilja ha GTA V och NHL14 till PS3 men det känns liiiiite risky att köpa tv-spel när vi får tillökning. Nog för att han skulle stänga av om jag sa till honom men ändå... Är det något han vill ha så brukar han köpa det själv medan jag kan gå och längta och vela ett bra tag innan jag antingen skippar det eller slår till efter många om och men. Så det är allt annat än lätt att köpa något till honom.