• paron

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

JennieCH skrev 2013-10-27 11:52:01 följande:
    Jag testade ett svagt streck på sticka och sedan fick jag tydligt besked med CB digital, detta var 1 dag innan BIM och vid BIM är de väl 90% säkra? Åh va jag hoppas att det går vägen denna gång för er. Blir spännande att följa.

Jo fast det är ju individuellt hur mycket hormon som utsöndras. En vecka efter beräknad mens testade jag väldigt svagt positivt, så tror inte att det skulle bli positivt nu en dag innan beräknad mens. Känns onödigt att slösa så mycket pengar när man är nästan säker på att det kommer bli neg.. Jag hoppas också så väldigt mycket!!
  • paron
    Zombiemma skrev 2013-10-28 08:39:23 följande:
    Paron har du testat nåt idag? Jag har fått ömma bröst nu oxå, är på dag 35 och borde ha bim idag. Men jag har haft ända upp till 37 dagars cykel så jag fortsätter avvakta.. Känner mig lite nervös faktiskt..

Jag har testat idag. Är på dag 31, förra månaden va min cykel 33 dagar. Men jag räknar alltid med 30. Så idag ska mensen komma egentligen. Testet blev iaf neg :/ så himla trist! Känner att jag börjar tappa hoppet, även fast mina bröst är ömma och svullna. Det är ju den här väntan som är olidlig! Jag tror nog mensen kommer i veckan iaf. Hoppas att det är något för dig :) kraam
  • paron
    0fia skrev 2013-10-28 09:10:33 följande:
    Fostret dog i v10 skall det stå.... Trist paron.....

Beklagar Fia. Hoppas behandlingen går bra och smärtfritt! Jag fick tillbaka min mens som vanligt efter mitt MA, så hoppas lika för dig att allt kommer igång som det ska så att ni får försöka igen 🌸
  • paron

Hade BIM igår. Tog ett gravtest på morgonen, NEGATIVT. Grät mig genom dagen, jobbade på kvällen och idag struntade jag i att testa. Sitter på jobbet nu. Jobbet är det enda stället som får mig att släppa alla tankar och känslor. Det är som om jag lämnar allting kvar hemma och så fort jag kommer hem igen flyger de på mig som en bomb. Att det skulle vara så här jobbigt, kunde jag aldrig tänka mig. Eftersom förra månadens cykel var 33 dagar så får jag väl tänka att mensen kommer på torsdag då. Kanske ska vänta med att testa igen tills på fredag eftersom det är märkbart att det är de negativa testerna som får mig ur balans. För övrigt så ömmar och ilar brösten fortfarande. Men kanske inte lika mycket och dem har nog sjunkit ihop lite nu eller så har jag helt enkelt blivit van med dem... Ha en bra dag allihopa 🌸🌺

• paron
    Solros78 skrev 2013-10-29 08:10:39 följande:
    Åh vad jobbigt, förstår verkligen hur besviken du är!

Jag läser på instruktionerna och det står att testet är 99% säkert den dagen man beräknar sin mens. Och då tänker jag såklart att, jaha men då är det ingenting då :/ även fast jag läser här på fl om de som plussat några dagar efter, som jag gjorde sist jag va gravid, ett svagt svagt streck på dag 37. Det visar sig.. Suck!
  • paron

Fick mensvärk på jobbet idag så jag antar att mensen är på väg. Helt plötsligt känns inte brösten ömma alls så det gick inte denna gång. Bara invänta mensen och sen göra ett nytt försök.

• paron

Mensen har fortfarande inte kommit och jag har fortfarande inte testat mig. Jag blir så förvirrad, hm... Ska det vara så svårt att antingen ge mig mens eller ett plus?! :D

• paron
    Zombiemma skrev 2013-10-30 13:10:23 följande:
    Vad tråkigt Paron Hur sen är du nu? Jag är nu minst på bim om jag går på hur långa cykler jag haft tidigare.. Men om jag ska gå efter äl testen så är jag på bim. +2. Har riktigt ömma bröst nu och är toktrött, lite lite illamående efter mat och lite stickningar i livmodern. Men det kan ju vara mensen som är på g oxå..

I måndags skulle jag ha haft min mens. Har vanligtvis en cykel på 30 dagar. Förra månaden hade jag 33. Har jag 33 nu också så kommer mensen imorgon. Mina bröst är fortfarande ömma och ilar, har varit så i 1,5 vecka nu. Jag har också mått illa, igår på em, och i natt/imorse. Också haft som mensvärk vid 12 igår, var 100% säker på att mensen hade kommit, men icke. Och när man får neg på testet så blir man bara förvirrad och förtvivlad. Ska testa med morgonurin imorgon så får vi se om det blir någon skillnad. Fick hem en påse med 20 tester idag :)
  • paron
    zebra skrev 2013-10-30 14:01:45 följande:
    Va synd:/ Är det här första försöket? 
    :)

Detta är vårat 3e försök efter MA.
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?