• paron

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Trixade bilderna också eftersom dem är väldigt svaga. Är det spökstreck?! Det är testlagrets!

• paron
    F89 skrev 2013-11-25 21:37:36 följande:
    Jag är rätt dålig på att tyda överlag men jag tycker det ser riktigt, riktigt lovande ut! Spännande! : D jag håller tummarna!

busmonstret skrev 2013-11-25 21:42:33 följande:
    Jag tyckte mig se något där. men konstigt att strecket är så tjockt!! Men jag håller tummarna för att det är positivt

Ja visst är det konstigt att det är tjockt?! Ska ta ett imorgonbitti också så får vi se. Nu har jag pirr i magen... Men kan ju inte vara troligt att plussa på äl+8?! Åh jag håller också mina tummar nu. Uppdaterar imorgon. Nu blir det paradise hotel och sedan god natt :)
  • paron
    Anonym (Sjalmamman) skrev 2013-11-26 07:27:29 följande:
    Jag vågade på darrande ben testa imorse och fick ett fint plus

Stort grattis :)
  • paron

Gjort test nu från äl+8 till äl+12 som är idag. Har fått svaga streck på nästan alla test från testlagret, dock neg på clearblue. Åh jag vill bara veta vad det betyder och jag vill att strecket ska bli starkare!!! Åter igen har jag stora förhoppningar om graviditet. Symtom har jag inga, förutom väldigt ömma bröst, fast det hade jag förra månaden också. Hur går det för alla?

• paron
    0fia skrev 2013-11-29 16:23:17 följande:
    Jaha, du tänker så....... Hmmm, nu fick jag ju lite hopp..... Men det går ju inte att plussa på äl+6 det låter ju helt galet!!!!!

Jag fick ju ett svagt streck nu på äl+8. Du kanske hade din äl någon dag tidigare? Det finns en chans :)
  • paron
    Kirsten skrev 2013-11-29 18:53:32 följande:
    Jag tror du är gravid!:) Jag har så svårt för det här med spökstreck, tror inte att det existerar!;)

Jag hoppas verkligen!!! Men blir orolig, hade jätteont i brösten igår men inte alls mycket idag, lite öm bara. Orolig för att det blir ett tidigt mf...
  • paron
    0fia skrev 2013-11-29 21:52:15 följande:
    Hur många dagar är de tagna under? Finns absolut ett streck! Vid mina tidigare graviditeter (som slutat med barn) har det varit ungefär lika starkt de första fyra-fem dagarna, sen har det skett en tydlig ökning. Har ju också testat tidigt alla gånger....

Från äl+8 till äl+12, har testat flera test vissa dagar. Så det är fem dagar jag har testat nu.
  • paron
    0fia skrev 2013-11-29 22:18:31 följande:
    Åhhhh, vad tiden går långsamt. Vill hoppa fram 5 dagar i tiden

Ja det vill jag med! Tänk om man bara kunde ha tålamod och invänta mensen, men om den inte kommer så kunde man ta ett test. Nu tar man 100 tester om dagen i en vecka med start på äl+7, haha! Analyserar minsta lilla prick på testen. Gud hur man håller på egentligen. Jag går runt och ser svaga rosa streck i mitt huvud nu, säger inte det en hel del? ^^
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?