Inlägg från: busmonstret |Visa alla inlägg
  • busmonstret

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

MiaEnzi skrev 2013-12-15 09:30:41 följande:
    Fick mitt missfall natten till första advent och igår började de ge utslag på äl stickan så jag o sambon kela . HR aldrig använt ägglossningsstickor förut men nu kör vi för att få bebis igen
    Snabba puckar. Vad skönt! :) håller tummarna för att det tar sig på en gång :)
  • busmonstret

Har fått tid hos BM på torsdag och hon ska kolla lite och se om det finns någon förklaring varför jag har så långa mellanblödningar. Hoppas hon har någon förklaring på varför det har uppkommit och om det är något man kan göra för att det ska avta.

• busmonstret
    Cayenna skrev 2013-12-16 21:53:45 följande:

Hoppas det löser sig fort! Skönt att du fått tid innan jul.

Jo, det är fördelen med att inte bo i en storstad. Dom är oftast ganska snabba och hjälpsamma.
  • busmonstret
    is1 skrev 2013-12-18 06:01:21 följande:
    Jag måste nog hoppa in här igen.. Började blöda i går, så det känns inte ljust ut för min del, ska ringa kk snart å hoppas att jag får komma dit
    Håller tummarna för att det inte är något. Ibland kan man ju blöda lite fast allt är okej.
  • busmonstret
    Anonym (Positive) skrev 2013-12-18 10:48:46 följande:
    Jippi! Gubben är här, blinkande glada gubben är här! Dag 20. Så jäkla skönt att få ett kvitto på att kroppen börjar komma iordning igen. Glad

Hur många dar blinkade gubben för dej Cayenna och hur har det varit för er andra tjejer?

Kraam<3
    Härligt! Jag fick två sträck på dag 23 (mina cb test han ta slut).
  • busmonstret
    is1 skrev 2013-12-18 14:54:54 följande:
    Hej alla jag är i v 5+4, ska in till kk i morgon och hon sa att jag skulle betrakta det som ett missfall. Hu hanterar man 2 st missfall i rad?
    Styrkekram!!
  • busmonstret
    Anonym (Positive) skrev 2013-12-18 21:00:08 följande:
    Ah, du körde inte med gubbtesten.. Har du lång cykel?
    Jo, jag körde med dem, men dom tog slut så jag hade några stavtest kvar som jag använde upp. Ca 30 dagar brukar jag ha min cykel på, men jag har haft problem med mina mellanblödningar nu ska och till bm i eftermiddag och kolla upp det.

Tog ett gravtest idag också bara för att dubbelkolla då jag ska ha mens nu i dagarna egentligen. men det var blankt.
  • busmonstret
    Patricia4 skrev 2013-12-19 06:08:52 följande:
    Kan det vara sant?! Ett litet julmirakel:)
    Nu hoppas jag att det går vägen denna gång.

nämen vad kul för er! Stort Grattis till Plus
  • busmonstret

Var hos bm igår då mina mellanblödningar har varit så långa (ca 2 veckor) och hon gjorde en kort gynundersökning också. Hon tyckte att det verkade som att jag hade slidkatarr.. Tydligen lätt att få om man fått missfall och behandlas lätt med tre tabletter när man blir blödningsfri (endel behöver inte ens de utan en mens kan även rensa bort de). Det skulle heller inte störa min ägglosning så det känns ju skönt. Jag hoppas verkligen att efter jag tagit de tabletterna så ska mina mellanblödningar försvinna Glad

Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?