• F89

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Solros78 skrev 2013-10-23 09:58:11 följande:
    Jag testade positivt efter 15 dagar och negativt efter 17 dgr så det går ju fort nedåt.

Tack! Jo jag hoppas det. Jag ser ju att det blir svagare för varje gång jag testar.

Intressant i den här världen egentligen. Hade det här varit mellan ÄL och BIM så hade jag hoppat jämfota av glädje över mitt svaga streck och hävdat "ett streck är ett streck oavsett om det är svagt" och nu går jag runt och försöker tänka positivt över att "det är så svagt, så svagt så jag har nog nästan inget hcg alls kvar" ; )  
  • F89
    Kuben skrev 2013-10-24 10:16:08 följande:
    Hej!
    Började precis att blöda... NU?! 24-25 dagar efter mf. Begriper inte alls. Brukar ha längre cykler än så.  Rejält med blod och en del värk. Märkligt! Undrar just vad detta är?!

Cykeln kan ju bli förändrad efter ett missfall och jag har hört att första mensen efter ett missfall kan vara annorlunda än de man tidigare är van vid...
  • F89
    JennieCH skrev 2013-10-23 17:23:16 följande:
    Idag var jag på efterkontroll efter missfallet vi fick 8 oktober. Till min stora förvåning fanns det en levande bebis där inne. Det visade sig att vi väntat tvillingar. Nu är risken för missfall ökad och oron är större nu än den var innan missfallet men jag är givetvis lycklig och hoppas på det bästa. Där fick jag min förklaring till ihållande gravidsymptom. Känslorna är ganska konstiga just nu, jag är så lycklig över att vara gravid men samtidigt så känns det lite sorgligt att en ev våra små försvann. Var nog tur att vi ute visste något om detta innan iaf.
    Vill bara tacka alla här inne för att läsa om era resor stöttade mig i min sorg. Jag hoppas att jag kommer slippa hoppa in i gruppen igen och jag hoppas att om jag gör det så är alla ni som kämpar gravida igen.

Helt otroligt!! Min svärmor var med om samma sak för 28 år sedan : )
  • F89
    Solros78 skrev 2013-10-24 11:06:19 följande:
    Min första mens kom på dag 20 efter mf, väldigt oväntat då min cykel brukar vara på 24-25.

Var din mens som "normal" i övrigt?

Idag har jag fått en svagt rosafärgad flytning.. Förstår ingenting. Jag undrar om det har med blödningen sen skrapningen att göra eller om det är mens på G snart.. 17 dagar sedan skrapning idag så mens känns extremt tidigt men vem vet.  
  • F89
    sowe81 skrev 2013-10-24 12:29:40 följande:
    Jag. Ligger på sjukhuset just nu o väntar på skrapning. Började blöda i måndags på 10+2 o på akut vul konstaterades att grav hade avstannat i 8+5. Fick första tabletten på tisdagen o åkte hem, igår em började jag blöda massor, såpass att jag fyllde en bilda inom 5min, så vi åkte in o jag fick läggas in, fick cytotec för att driva ut rester men efter natten är fortfarande mkt kvar, så ska skrapas. Hoppas på att det går smidigt och att jag får åka hem ikväll.
    Jag vill gärna försöka på en gång, kommer testa med äl-stickor så vi inte missar första försöket.
    Har en dotter som är 14 månader.

Beklagar. Jag hoppas också att du får åka hem ikväll. Var rädda om varandra.
  • F89

Sowe81: jag skrapades för 17 dagar sedan och blödde ganska mycket samma dag och sen litegrann 2-3 dagar efter : )

Hoppas att det blir lika kort för dig!

• F89

JennieCH: Den andre är min sambo : ) hon blödde litegrann från och till under resten av graviditeten och min sambo kom nästan två månader för tidigt men fullt frisk!

• F89

Idag är jag öm vid höger äggstock som jag brukar känna runt ÄL. Hoppas hoppas att det är på gång!

• F89
    paron skrev 2013-10-25 09:42:55 följande:
    Då hamnade jag i test-träsket igen... Åker & köper gravtest nu. Två dagar innan min beräknade mens. Brösten ilar/svider, är svullna så till och med sambon kommenterade det med ett wow, och greppade tag i ena bröstet. Åååh jag vill så gärna. Skynda hem nu för att testa. Är såå kissnödig!!

Här är en till som håller tummarna!
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?