• Cayenna

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

P81 skrev 2014-04-22 21:46:27 följande:
    Jag har tänkt på dej och hoppats på gott besked. Jag blir så matt på denna orättvisa. Faan! Men jäklar, någon gång kommer det gå bra. Måtte det bli inom kort. Solen kommer att skina igen, keep going strong!<3 Känner med dej, kramar i massor.

Tack vad gullig du är -
  • Cayenna

Nu ger jag upp att skriva, min mobil klipper texten. Solen kommer skina, hoppas på inom 7månader

• Cayenna
    Solros78 skrev 2014-04-23 11:04:04 följande:
    De senaste två månaderna har jag haft äl dag 15 och mens dag 23 och äl dag åtta och mens dag 30... Finns en tydlig anledning varför jag kände behov av att kolla upp allting.

Hoppas du inte får dag 23 då! Jag hoppas det löser sig fort för dig! Nånting verkar ju ha blivit konstigt i kroppen
  • Cayenna
    Bebisfabriken skrev 2014-04-23 20:37:00 följande:
    Var på VUL idag, dom såg några äggblåsor som dom hoppas hitta ägg i. Äggplocket blev dock uppskjutet till måndag istället för fredag, så jag får vänta lite till. Börjar blir riktigt nervös för både äggplock (som jag hört ska göra ont) för att dom inte ska få ut några ägg, eller alternativt att det inte ska ta sig.. Ahhh!!!

Håller tummarna för måndagen! Man kan få bra smärtstillande vid plocket! Så oroa dig inte för smärtan. Kram
  • Cayenna
    kathen skrev 2014-04-23 10:07:53 följande:
    Sitter och funderar över vad jag ska göra... Nu när jag har haft 3 missfall i rad så har jag ju rätt till en utredning. Räknar med att väntetiden blir minst 3 månader. Samtidigt så känner jag att min ägglossning är på G... Ska vi försöka bli med barn på nytt eller vänta tills efter utredningen? Orkar jag med ett missfall till? Samtidigt så mår jag förvånansvärt bra, både fysiskt och psykiskt så jag borde kunna klara det. Vad hade ni gjort?

Kör på om du mår ok psykiskt och fysiskt. Man måste känna efter vad som är rätt men det här kan ju potentiellt vara ER månad!
  • Cayenna
    Solros78 skrev 2014-04-24 08:17:41 följande:
    Tack ja det känns som att det är lite knas. Frågan är ju bara om man kan få någon hjälp, någon medicin som får ordning på det hela.

Tror det finns mycket hjälp att få, däremot kanske dem behöver ta olika prover så det kanske tar en cykel. Det låter ju som kort tid men det är ju sjukt lång tid i våran värld.
  • Cayenna

Skönt att inte känna sig ensam i sina tankar. Vi har försökt 20månader nu med bara två missfall. Jag hoppas att nästa plus blir en baby som stannar. Jag väntar nog en mens innan vi börjar igen, för det känns inte som att allt kommit ut. Eller bokar tid privat och kollar upp det. Men glädjen vid ett plus kommer inte komma igen.

• Cayenna
    mimmih skrev 2014-04-25 05:13:04 följande:
    Solros78, Cayenna, mominthecity, Patricia4 och Blåsippan84: Ni är så jäkla starka, tjejer! Ni har väl egentligen inte så mycket val mer än att kämpa på, men all heder till er. En del av min tröst har varit att jag blir lätt gravid (även om det sägs att det ju inte alltid är bra, det heller) och jag tycker ni är beundransvärda som inte ger upp. Och ni vet, har man en gång blivit gravid, blir man det igen! Jag hoppas er tur kommer snart. <3

Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?