• Solros78

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

E2012smamma skrev 2014-03-03 08:11:12 följande:
    Men solros testade du varje dag då?

Eller slutade du på dag 14-15 som du tänkte göra nu? Finns ju risk att du missat ägglossningen?
    Jag testade inte ända fram till mens nej men jag testade med marginal så långt som hade varit rimligt då min cykel var på runt 25 dagar. Men jag märker på mensen också när jag inte haft äl, den blir längre och mindre.

Och jag hade inte tänkt sluta förrän efter idag den här omgången, dvs testa tom dag 16.
  • Solros78
    SaandraR skrev 2014-03-03 13:33:28 följande:

hehe tack, hoppas med jag blir tjock;)

Ja verkligen :(

Idag är det exakt ett halv år sen vi var på vul o fick reda på MA och exakt en månad kvar till jag skulle haft bf... blä vilken dag :(
    Jag skulle haft bf 19 april med mitt första mf, vill så gärna åtminstone vara gravid då...
  • Solros78

Jag skrev tidigare idag att jag verkligen undrat var mina älflytningar är, med ett positivt ältest igår borde de ju varit vid det här laget, men det har känts väldigt torrt hela cykeln. Idag har jag dock känt det som betydligt mer flytningar, är inte det märkligt? Även om själva äl sker idag så borde de väl föregått äl? Och det borde väl inte vara rester från sexet igår kväll som känns? När brukar era älflytningar upphöra?

• Solros78
    0fia skrev 2014-03-03 19:57:38 följande:

Den översta bilden bilden är testet från imorse och den nedersta från nu på kvällen. Vågar inte riktigt hoppas..... Så tidigt än, BIM -6. Om det stannar så känns nästa mål långt borta. Hade ju Ma i v 13.
    Någonting syns ju helt klart, nu väntar jag med spänning på fler test! När ska du ta ett digitalt?
  • Solros78
    F89 skrev 2014-03-04 04:08:38 följande:

Varför kunde jag inte sluta testa när jag väl hade fått min stegring?!

Vaknade och var lite smånojig, tänkte att jag tar ett test för att lugna mig.

Senaste testet som var för en veckan sedan så var teststrecket mycket starkare än kontrollstrecket. Idag var det starkt men svagare än kontrollstrecket : (

Nu känns det som att ett missfall är på G och jag vet inte hur jag ska kunna stå ut i en vecka tills VUL...

Men åh vad jobbigt, stackare! Kan det vara en tanke att kolla med ett cb digital? De är ju tydliga på veckor.
  • Solros78

Såg en kul grej. Lindex ska tydligen börja med mammakläder! Så nu kan man få shoppa lite kul när vi väl är gravida.

• Solros78
    F89 skrev 2014-03-04 09:00:59 följande:
    Jag tog ett digitalt också, 3+.

Dock visade den det innan mitt MA också så det känns inte lika intressant när den väl nått max...

Förhoppningsvis var det en tillfällighet att strecket var mindre starkt idag men fy vilken ångest!
    Ok för mitt cb visade för lite veckor nu innan mitt senaste mf, kom aldrig upp över 2-3.
  • Solros78
    Stormflicka skrev 2014-03-04 12:10:15 följande:

Åh vad kul! När ska de börja med det? :)
    Nu antar jag, det var ett mail från Lindex med reklam för den nya kollektionen.
  • Solros78
    Cayenna skrev 2014-03-04 12:14:40 följande:

Min mens kom idag. Visste ju att den skulle komma så ok med det. Men när jag la in i ptracker så inser jag att vi kommer missa decemberbebisförsöket. smile4.gif Så blir lång väntan nu. Tråkigt men man får försöka se det positiva med att få försöka sig på 2015 nu och hoppas på tidigt sådant. Kram alla och tack för ert stöd.

Vad tråkigt!

Men hur menar du med att det blir lång väntan, ska ni hoppa över försök en månad?
  • Solros78
    Cayenna skrev 2014-03-04 12:45:50 följande:

En ofrivillig paus blir det. Missar äl pga resa. smile4.gif Räknade fel och trodde vi skulle tajma men så blev det inte. Får samla krafter och se fram emot 2015 försöken.
    Ok vad trist! Hoppas resan blir bra i alla fall!
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?