Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Eller slutade du på dag 14-15 som du tänkte göra nu? Finns ju risk att du missat ägglossningen?
Och jag hade inte tänkt sluta förrän efter idag den här omgången, dvs testa tom dag 16.
Jag skrev tidigare idag att jag verkligen undrat var mina älflytningar är, med ett positivt ältest igår borde de ju varit vid det här laget, men det har känts väldigt torrt hela cykeln. Idag har jag dock känt det som betydligt mer flytningar, är inte det märkligt? Även om själva äl sker idag så borde de väl föregått äl? Och det borde väl inte vara rester från sexet igår kväll som känns? När brukar era älflytningar upphöra?
Varför kunde jag inte sluta testa när jag väl hade fått min stegring?!
Vaknade och var lite smånojig, tänkte att jag tar ett test för att lugna mig.
Senaste testet som var för en veckan sedan så var teststrecket mycket starkare än kontrollstrecket. Idag var det starkt men svagare än kontrollstrecket : (
Nu känns det som att ett missfall är på G och jag vet inte hur jag ska kunna stå ut i en vecka tills VUL...
Såg en kul grej. Lindex ska tydligen börja med mammakläder! Så nu kan man få shoppa lite kul när vi väl är gravida.
Min mens kom idag. Visste ju att den skulle komma så ok med det. Men när jag la in i ptracker så inser jag att vi kommer missa decemberbebisförsöket. Så blir lång väntan nu. Tråkigt men man får försöka se det positiva med att få försöka sig på 2015 nu och hoppas på tidigt sådant. Kram alla och tack för ert stöd.