Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Nu ser det ut såhär. Starkare eller lika som igår? Vad tror ni? Hade sex i förrgår kväll, igår kväll och i morse. Ska man slå till ikväll igen ? :)
Nu ser det ut såhär. Starkare eller lika som igår? Vad tror ni? Hade sex i förrgår kväll, igår kväll och i morse. Ska man slå till ikväll igen ? :)
Jag tycker det ser ändå starkare ut idag. Buss på mannen
Jag läste en tråd där det rekommenderades att ha sex varannan dag fram till äl och dagarna kring äl ha sex varje dag. Så det skadar nog inte att slå till även idag
Lycka till!
Ledsen och depp: Den förhatliga mensen är här.
Sååå eländigt lurad denna gång. Allt från mol, humörsvängingar, bröstömmande, illamående och ett luktsinne som en blodhund. Och ja, jag har varit gravid mer än jag kan räkna till - ja, jag vet hur det känns!
Nu ger jag nog upp. Jag kommer att vara över 40 innan vi får till en 3:a, om vi någonsin lyckas Det är nog kört för vår del.
Tårarna rinner...
Måste fråga bara. Har första mensen. Mensvärk från helvetet (vilket jag aldrig brukar ha) och blöder något enormt. Blödde mkt med spiral så då har jag haft cyklo F. Tagit det idag också men blöder igenom nästan på 1-2 h med nattbinda!! Nog suttit lite konstigt på jobbet idag;).
Någon mer som fick mer mens efter mf eller är det ten tillfällighet?
Hej! Jag hoppar in i denna tråd då jag precis fått mf, på nyårsafton.. Var i vecka 6 så blöder mest som en vanlig mens o har inte haft så ont. Just nu vill jag bara att det ska vara över så man kan få försöka igen. Trots tidigt mf så blev jag så oerhört ledsen och besviken. Grät och grät och det känns så sorgligt. Min tröst har varit att jag redan har en 1 1/2 åring här hemma...
Läkaren sa att man skulle vänta en mens men det kommer jag inte göra. Jag känner mig redo,(såvida jag slutar blöda) och uträkning av graviditeten kan man ju se på vul sen.. Hur tänker ni andra? har ngn fått ta cytotec? Lkaren tyckte jag skulle det om jag fortf blödde o men vecka.. hoppas kroppen reder det själv...
Ofixad
Hej alla.
Hade ägglossning för en v sedan enligt testlagret. Hade starka streck både söndag och måndag och hade sex söndag kväll, måndag morgon och måndag kväll.
Nyss när jag var på toaletten så kom det lite rosa brunt på pappret. Vadf*n är det? Nidblödning? Vad är egentligen det? När ägget fäster? Eller är det mens på G en vecka för tidigt? ( bim på lördag )
Är det mensen blir jag nog galen för då är min cykel rubbad efter två normala cyklar efter MA :/
Hade ingenting sånt här med mitt första barn. Endast en gång men det var kanske i v 7 och det var efter samlag..