• SaandraR

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Patricia4 skrev 2014-02-10 12:20:35 följande:
    Meh??! Ja det är förvirrande måste jag säga ! Och vad konstigt att du inte får hjälp. Det är inte fel på testerna? Inte gamla tester eller så?

Nej dom har funkat förut, nya test kommer imorgon. Ja det är riktigt tröttsamt det här :S
  • SaandraR
    E2012smamma skrev 2014-02-10 16:32:43 följande:
    E du säker på att du inte är gravid?

Jaa..tog ett test för lite över en vecka sen eftersom jag skulle dricka och min temp är som den brukar vara innan äl.
  • SaandraR

[quote=72486302][quote-nick]F89 skrev 2014-02-11 17:38:55 följande:[/quote-nick][/quote]

Så himla underbart, grattis! Vill me!

• SaandraR

Åh vart är min äl :( har starka streck på äl stickor, igår va det näästan positivt. Idag prova jag även det nya cb äl testen och det visade bara rund ring, inte ens blinkande gubbe :( faan så trött jag är på allt idag!

• SaandraR
    F89 skrev 2014-02-12 17:32:45 följande:
    : (

Tog du nya CB testet på morgonurin? Har för mig att man ska det.

Nej men hade hållt mig i 6 timmar och inte druckit nåt..förra gången fick jag äl på dag 35 så får väl se om det blir så nu med:/
  • SaandraR
    Patricia4 skrev 2014-02-12 18:41:46 följande:
    Hjälp! Trodde mensen var här men bara en rosa flytning. Har aldrig haft så förut ( bara när jag varit gravid och fått missfall)

Jag är inte gravid har fått negativt på testen. Hoppas inte mensen strular nu....:/ har mensvärk men den kommer liksom inte igång...! Nån mer som har haft såhär?

Jag hade ljusrosa flytningar förra månaden från äl +8 , sen kom mensen på äl +13..dock gissar jag på att det var ett tidigt mf då. Vilken dag är du på?
  • SaandraR
    Patricia4 skrev 2014-02-12 22:15:53 följande:
    Åh jobbigt med såna dgr när man skulle ha varit på ultra eller dylikt. Nästa månad skulle vi fått bebisen om jag inte fått första missfallet. Sjukt när man inser att man kämpat så länge och inte ens är gravid nu :((

Kram

Skulle också fått bebis om ca en månad..känns otroligt tungt :( när jag fick missfallet trodde jag verkligen att jag skulle va gravid såhär långt efter..
  • SaandraR

Ännu en deppdag..äl testen blir svagare så antar att det blev en misslyckad ägglossning. Så blev det förra månaden också sen kom ägglossningen två veckor efter den skulle kommit. Känns som det kommer ta åår innan jag blir gravid igen och viill viill va gravid till april när jag skulle fått bebis:(

• SaandraR
    F89 skrev 2014-02-13 21:00:59 följande:
    Använder du alltid samma märke på testerna? Använde du dem innan missfallet?

Har alltid använt dom men testade även cb förra månaden men fick aldrig utslag eftersom äl blev två veckor sen..nu har jag ju också cb fast dom nya men vill inte slösa nu när det inte blev nån äl..
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?