• SaandraR

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Cayenna skrev 2014-02-13 22:36:23 följande:
    Skickar en peppkram! Förstår precis stressen över att bli gravid innan man skulle fått sin baby. Testa vidare ändå. Jag har haft oregelbunden och den gången jag blev gravid i somras så testade jag vidare fast jag trodde det var kört och fick tillslut äl på dag 25-26.

Tack! Ja jag får testa varje dag helt enkelt så jag inte missar..
  • SaandraR
    F89 skrev 2014-02-14 04:50:03 följande:
    Vilken tid på dygnet testar du? Kan det bara så att du har kort stegring och ska byta tid?

Har testat olika tider och kommit fram till att runt tolv är bäst. Men idag blinkade iaf gubben så förhoppningsvis är det på gång
  • SaandraR

En fråga..jag nu då som har de nya cb testen..när det slår om från hög till max, är det äl den dagen eller är det som vanliga test att äl sker nåt dygn efter? Tänkte bara eftersom den varnar ett par dagar innan med den blinkande gubben

• SaandraR
    F89 skrev 2014-02-14 16:38:10 följande:
    Som jag har förstått det så är den fasta gubben på de lila samma som gubben på de rosa men de borde stå i bruksanvisningen?

Ja jag råkade slänga den men det går säkert o googla fram annars..blir mys varje dag ändå nu så det spelar ju inte så stor roll :p
  • SaandraR
    mimmih skrev 2014-02-14 17:50:10 följande:
    Nu är jag arg! Två dagar i rad har jag testat med äl-stickor utan att få någon referenslinje. Lila CB. Jag använde dom innan graviditeten utan problem. Igår tror jag att jag kan ha kissat för länge på stickan men idag var jag noga med att räkna sekunderna. Vad gör jag för fel? Så störigt!

Jag förstår inte vad du menar med referenslinje.. menar du de blåa strecken som blir på stickan?
  • SaandraR
    mimmih skrev 2014-02-14 18:47:28 följande:
    Ja, precis! Man ska väl få det ena blå strecket oavsett? För att veta att man gjort rätt och testet fungerat?

dom gånger jag har testat blir det ett starkt och ett lite svagare streck. Men får du upp nåt i fönstret då? rund ring eller blinkande gubbe eller så?
  • SaandraR
    mimmih skrev 2014-02-14 19:09:24 följande:
    Nä, ingenting! Men det är inte de digitala utan manuellt. Man får inga gubbar utan bara blå linjer. Vad jag förstår ska man få ett blått streck om testet fungerat och det andra blå strecket är för att se om man har ägglossning. De är lila här men det är kanske andra färger hemma… I vilket fall som helst blir det nog digitalt nästa månad!
    Tack.

jaha då va det inte samma vi menade..vet inte vilket test du menar tyvärr
  • SaandraR

Andra dagen med blinkande gubbe..hoppas det inte blir så som jag läst att det blivit för många. .att den blinkar i kanske 10 dagar innan det slår om till max

• SaandraR

Tredje dagen med blinkande gubbe. Hoppas det slår om till max inom nästa vecka annars blir jag galen på detta

• SaandraR
    dreams85 skrev 2014-02-16 19:52:58 följande:
    Men vad segt! Vad jag förstått kan de blinka ganska många dagar innan, verkar ha varit så för många iaf.

Hoppas ÄL dyker upp snart!

Ja, vad jag förstått är allt mellan 4-8 dagar med blinkande gubbe inte ovanligt. Men ja det är segt..hatar att jag fått sån lång cykel sen missfallet:/ tack!
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?