• SaandraR

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Någon ser nåt?... Jag vet att jag skulle vänta men testen kom i brevlådan så fint.. ;)

förresten , fick en tid på VC den 28:e så ska också kolla sköldkörteln :)
  • SaandraR
    E2012smamma skrev 2014-01-20 15:22:07 följande:
    Haha Sandra vad rolig du ät ! Kanske ser något men måste vara lättare att se i verkligheten . Ser du?

Nåt svagt men verkar som att jag inbillar mig, va nog ingen nidblödning :(
  • SaandraR
    F89 skrev 2014-01-20 16:18:15 följande:
    När var BIM?

På onsdag. .och tre dagar sen första "blödningen" kom så det borde väl visat nåt nu..
  • SaandraR
    F89 skrev 2014-01-20 16:47:40 följande:
    Än finns det massor med hopp kompis : )

Gullig du är. Men förra gången plussade jag två dagar efter nidblödningen.. jaja bara o fortsätta testa ett par
  • SaandraR
    E2012smamma skrev 2014-01-20 18:17:14 följande:
    Såg du inte den tabellen jag postade? Hcg nivån efter antal dagar efter ägglossning. Testet jag hade från testlagret visade ju så svagt så att jag bara såg om jag skelade typ. Och clearblue visade negativt på digitala så jag gav också upp , men sen kollade jag tabellen och insåg att jag förmodligen låg på gränsen till för lite hcg om jag hade min ägglossning dag 18/19

jo men tappat hoppet ändå :/ är ändå på bim-2 så enligt den tabellen borde det väl kunna visa nåt nu? Dessutom ljus rosa/beige flytning idag, fjärde dagen..men du är jätte gullig som peppar :) ska ta ett clearblue plus imorgon bitti.
  • SaandraR
    E2012smamma skrev 2014-01-20 19:41:16 följande:
    Men hur många dagar sedan ÄL?

Mitt clearblue visade neg på bim-3 eller -2 kommer inte ihåg. Blev så jäkla besviken... Så verkar som testlagrets är känsligare :)

Ja det är ju 12:e dagen nu sen äl..jaa okej..hmm då får jag se hur jag gör imorgon bitti. Egentligen skulle man hålla sig till ett par dagar efter bim :p så slipper man hålla på o analysera test
  • SaandraR
    dreams85 skrev 2014-01-20 19:59:28 följande:
    När jag plussade den här gången började jag testa på BIM-3. Såg en svag skugga på stickan så testade igen morgonen efter men då såg det helt negativt ut, tänkte att jag inbillat mig och att mensen skulle komma. På BIM kom inte mensen så gjorde ett test igen och då blev det ett svagt men tydligt streck. På eftermiddagen tog jag ett CB-digitalt men hade inte hållit mig så länge, fick inte gravid men jag hade ju plussat på stickan så visste att det var fel och att urinen nog var för utspädd. BIM+1 tog jag ett nytt CB-digitalt direkt på morgonen och då fick jag gravid 1-2 .

Det jag vill säga med min långa utläggning är att man inte ska ge upp hoppet förrän mensen kommer, man kan inte alltid lite på testen så tidigt. Håller tummarna!

Haha alltså älskar den här tråden, alla är så underbara som peppar :) ok jag ska inte ge upp, har trots allt en del symtom som vid förra graviditeten.
  • SaandraR
    0fia skrev 2014-01-20 22:35:23 följande:
    Det är förstås är ju tyvärr inget vidare tecken som vi alla vet här inne ;-(

fick ju en ljusrosa flytning för tre dagar sen så trodde på nidblödning men det har kommit pyyttelite varje dag nu i fyra dagar så vet inte vad jag ska tro.
  • SaandraR

Och där kom mensen :( tror det kan va tidigt mf..kom lite klumpar, eller mer som sega "trådar" hade så i slutet på förra missfallet...fyfan idag är jag ledsen :(

Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?