• carro93

Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?

Aapple skrev 2013-07-20 22:27:26 följande:
    Nej inget man får så där. Hon kände men var ju öppen en cm som en omföderska ska vara sen ej omogen tapp så svårt att göra det då. Annars hade hon gjort det. Men givetvis så kändes detta. Tror jag kommer gå över denna gång med
    Så om tappen är mogen kan man få en även fast man inte har passerat BF?
  • carro93

Ni som har fått veta att ni bär på stora bebisar, har ligger ni högt på sf-måttet? 

Man är ju såklart orolig att man ska få en väldigt stor bebis, det är ju helst något man slipper såklart..

• carro93

Så spännande för er!! Jag vill också ha ut bebis, börjar bli aningen otålig :P 

Hur har era slemmisar sett ut, för er som det har gått på?

• carro93

Haha okej, låter "mysigt" :P Vill att den ska lossna så man vet att det händer saker, även fast jag vet att slempropp inte behöver betyda förlossning men iaf :)

• carro93
    Casslo08 skrev 2013-07-24 20:05:29 följande:
    Hej hej alla! Imorgon kl 08.00 på morgonen så snittas jag (v.38+2). Hoppas ni alla mår bra och att ni också snart får träffa era små mirakel! Uppdaterar så fort jag hinner/orkar :)
    Men så spännande! Du kommer knappast kunna sova inatt då gissar jag ;) Hur känner du dig? :D Lycka till!! 
  • carro93
    Casslo08 skrev 2013-07-24 21:47:02 följande:
    Tack för alla lyckönskningar tjejer! Jag känner mig ivrig och glad och jag gissar också på att det blir dåligt med sömn inatt :) Känns overkligt att vi snart får möta lillebror,så otroligt mysigt det ska bli.
    Jag är så avis! ;) Vill också träffa min lille kille nu! 
  • carro93
    Casslo08 skrev 2013-07-24 22:02:39 följande:
    Det förstår jag verrkligen. När har du bf?
    10 augusti så 17 dagar kvar ;) Hoppas att det inte blir mer än 17 dagar..
  • carro93
    plussa skrev 2013-07-24 22:24:44 följande:
    En "liten" tös på strax över 4 kg föddes idag kl 17.17. Den uppskattade vikten stämde precis i v 36+6! Det gick i en rasande fart. Tog hål på hinnorna kl 15.15 var då öppen 3 och lite av tappen kvar. Sen var det bara värkar!
    Lycka till alla andra!

Åh grattis till lilltjejen! :)

Födde du i 36+6 och då vägde hon lite över 4 eller menar du att de uppskattade när du va i v 36+6  att hon skulle väga 4 när hon kom ut?

• carro93
    Casslo08 skrev 2013-07-24 23:10:04 följande:
    Ja,jag vet,heelt sjukt :)
    kommer tänka på dig i morgonbitti när jag ska ut med hunden kl 8.00 då väckaren ringer :) 
Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?