• carro93

Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?

Jag har BF den 10/8 (31+0 idag) men jag kanske kan haka på här ändå? :) 

• carro93

Jag mår kanonbra faktiskt! :) Känner av lite foglossning ibland (när jag kliver upp efter att ha suttit/legat still länge) men det är inte så farligt som tur är!  

Hur mår du själv? :) 

• carro93
    Piff4 skrev 2013-06-10 10:55:16 följande:
    Foglossning är inget roligt, Jag är heltids sjukskriven pga av det. Har ni mkt kvar att fixa innan bebisen kommer? :)
    Känns som att vi har klart det mest inför att bebis ska anlända, känns skönt! :) Ni då? 
  • carro93
    Casslo08 skrev 2013-06-11 08:37:06 följande:

Välkommen stromberg :)

Alla "stora saker" har vi fixat men alla hygienprodukter och blöjor och dylikt har vi inte införskaffat ännu,men det går ju fort att gå på affären och apoteket :)

Ska snart börja tväta upp alla bebiskläder också och i mitten på juli ngn gång ska jag nog börja tänka på BB-väskan.

Jag har redan börjat packa bb-väskan haha,  jag är så otålig :P Sen tänker jag att det är bra ifall det av någon anledning skulle bli akut in till förlossningen och man inte vet vad man ska ha med sig. 
  • carro93
    Casslo08 skrev 2013-06-11 11:38:36 följande:

Jag tar det chill denna gång. Förra gången så packade jag väskan 2 månader i förväg tror jag,haha! ;)Och om det skulle bli akut av någon anledning så har vi 2 min till sjukhuset med bil,så jag känner ingen panik :)  

Jaha men då är det lugnt :)  Vi har 3 mil ungefär och det är mitt första barn så jag är lite smånervig ;)
  • carro93
    Gravid92 skrev 2013-06-11 14:12:15 följande:
    Jag har köpt en stor resväska hehe, har skrivit en lista och tänkte börja packa ner lite smått idag.

Hur stora väskor har ni? 
    Jag har packat i en vanlig normalstor ryggsäck :) 
  • carro93

Vi har köpt en Crescent Classic 2012, ståtr monterad och klar i vardagsrummet :) Ni då?

• carro93
    Pixx skrev 2013-06-13 22:05:37 följande:

Har samma som dig :)
    Än så länge känner jag mig jättenöjd med den, längtar tills man får provköra den :) 
  • carro93
    TheQueenMum skrev 2013-06-13 22:11:54 följande:
    Någon mer som känner av bebis i magen OTROLIGT mycket just nu? 
    Det är som om han har värsta cirkusen där inne Drömmer 
    Ja till och från :) Spec när man ska försöka sova haha
  • carro93

Hur många här vet vad det är för kön på bebis i magen? :) Vi ska få en pojke :) 

Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?