Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?
Spännande att få veta ett datum och klockslag, för födseln :)
Spännande att få veta ett datum och klockslag, för födseln :)
Ajaj! :( Måste ha gjort hemskt ont. Då förstår jag att det blir ett snitt :)
Varit hos bm,hb var lågt så har börjat med duroferon nu,bebis nästan fixerad,spelar egentligen ingen roll då jag ska snittas. Sf-mått 36 :O bebis väger diock bara 2 kg enligt läkarens beräkning med ul så jag har nog väldigt gott om fostervatten trodde bm och läkaren sa bara "gott om fostervatten",så antar att bm har rätt :)
Var inte orolig,så sa de till mig också när jag var upp för kontroll. Jag tror att de vill få kvinnor att inte känna sig "i vägen" för att de söker hjälp så att de kan rädda fler barn än tidigare i magen. Läkaren sa till mig att de flesta kommer in när man inte alls känner rörelser och att det är viktigt att man söker hjälp direkt när man känner att det är minskade rörelser för då kan de ju oftast rädda barnet genom förlossning :) Så jag känner mig snarare trygg med att de vill att man ska söka vård!
---------------------------------------------------------------------------------
För övrigt är det 26 dagar kvar till mitt planerade snitt :D Kan inte fatta det,känns som en dimma bara.
Ska bli skönt rent kroppsligt också,har så sjukt ont i fogar och i vä höft ! Vill bara kapa av höften ibland känns det som.
Hej tjejerr! Har inte läst igenom allt ni skrivit. Kom precis hem efter en liten semester i finland.
Jag har bm-tid på onsdag och planerat snitt om drygt 3 veckor! Jeez,vad tiden springer iväg :)
Hur mår ni andra och har ni nga nyheter att förtälja? :)
Okej,för jag har fått lära mig att förvärkar är som menssmärta och sd är då magen blir stenhård och man blir tungandad ? Har slemmisen lossnat på dig? Min lossnar i omgångar men jag hoppas ju självklart att mina värkar inte hinner dra igång innan mitt planerade snitt.
Okej. Jag har haft mkt sammandragningar utan smärta. Igår kände jag dock svag mensvärk 3-4 ggr under 20 min men inte alls så jag hade ont. Hade inte sd samtidigt. Jag går in i v.37 på tisdag.