-
Jag har samma problem. Ganska jobbigt att man måste ha ont t.o.m när det är meningen att kroppen ska få vila. Jag har inte hittat något som hjälper iaf :(Fransa skrev 2013-06-14 09:26:18 följande:Gha! Gnäll... Är det någon som har något tips på hur man kan palla upp sig så att ryggen inte gör så förjordat ont när man sover?! Sover jag mer än typ fyra timmar, så får jag så vansinnigt ont i "filéerna" ungefär mitt på ryggen... Kan bara ligga på sidan, så det känns inte som att jag lyckas avlasta, hur jag än pular in kuddar här och var under mage, ben, bakom ryggen etc...
-
Enligt RUL så var det mest troligt att det är en pojke vi väntar denna gång,och jag har haft den känslan sen jag plussade
-
Och jag upplever också att bebisen är vildare nu än nånsin nöstan,igång hela tiden :P Och ONT gör det ibland.
-
TheQueenMum skrev 2013-06-15 12:27:07 följande:Veckan går mot sitt slut & vi kommer närmre var dag....Smile....
Någon mer som kissar floder just nu, helt galet de senaste två dygnen känns det som om jag kissat ut liter hihi...Jag kissar typ hela tiden nu! Har ett rejält tryck neråt som driver på kisseriet ordentligt :P Ganska övertygad om att bebis lagt sig längre ner.
Någon mer än jag som får sammandragningar av att bara stå för länge? Vissa dagar känns det som jag har sd hela tiden.
-
Tänk att det bara är 49 dagar kvar till bf ! Vars har denna graviditet tagit vägen? :O
Jag är misstänksam på att bebis redan fixerat sig. Känns som en handboll mellan benen,kissar hela tiden och magen har sjunkit rejält. Blir spännande med UL nästa tisdag och bm-besök dagen efter (onsdagen).
Hur är det med er andra tjejer?
-
Oj,det känns jobbigt att bara läsa ordet "jobba". Du är stark som tagit på dig det,det är knappt så jag klarar att sköta hushållet :Pmoooish skrev 2013-06-17 13:10:02 följande:Upp och ner här, har lågt blodtryck så jag kan känna mig trött och svag stundtals. Börjar jobba på fredag och undrar hur jag ska orka 5 veckor( har lugnt jobb dock så jag tror det går men 1 timmes resväg).
Känner att det börjar närma sig, fast med bf i augusti så ligger ju en stor del av sommaren emellan -
Ja,det känns iaf så :) Men får se nästa vecka som sagt. Mig spelar det ju som ingen roll om lillen fixerat sig eller ej då det blir snitt för mig,väntar bara på datum från läkaren. Känner smått panik över att jag inte fått datum ännu,men om det kommer till det så är jag inte rädd för att lägga press från bm´s håll och uppe på gyn själv nästa vecka ;)Pixx skrev 2013-06-17 16:34:02 följande:
Jag har 51 dagar kvar o har haft fixering i två veckor så det är nog samma för dig. Känner mer sparkar "uppe" nu än innan vändningen :) -
Jodå,mig undkommer de inte :P Det var överläkaren som bestämde förra fl att jag skulle få planerat snitt nu pga att min livmodervägg brast och fick akutsnittas. De vill nog ej ha en upprepning då jag förlorade mkt blod och lillan var väldigt stressad i magen.Johanna 85 skrev 2013-06-17 18:39:48 följande:Hakar på här :) hart BF 22/7 , men blir troligtvis lite tidigare med snitt.
Ligg på och fråga om datum. Vad för anledning blir du snittad, om jag får fråga? :)
-
Jag kommer att amma barnet precis som med min dotter om allt går som jag vill. Dock sinade min mjölk redan efter3-4 månader förra gången så antar att det blir likadant nu.busbajsen skrev 2013-06-17 20:21:29 följande:Går in i vecka 36 imorgon. Mår fortfarande kanon och ska jobba tre veckor till innan det vankas semester. Längtar sååå efter att få hålla knytet i famnen. Är beräknad till den 23/7 och har en son som blir den den 22/7. Hur kommer ni höra när det kommer till amningen?
-
Åhh! Jag känner mig så sjukt lättad nu. Jag ringde precis gyn och frågade när jag ska få träffa en läkare ang datumbestämmelse av snittet,har ju stressat upp mig totalt över det här. Fick till svar att jag får träffa läkaren på tisdag nästa vecka i samband med ultraljudet!
Så förhoppningsvis så vet jag efter tisdag när jag får träffa min lilla bebis!