Inlägg från: Casslo08 |Visa alla inlägg
  • Casslo08

Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?

busbajsen skrev 2013-07-18 10:33:00 följande:
    Vi fick en DOTTER!!!
    Lilla Linn föddes den 15/7 kl 00.21 efter endast 2,5 h på förlossningen.
    Hon vägde 3110 g och var 49 cm lång.
    Behöver jag skriva att vi är över våra huvuden förälskade Hjärta
    STORT GRATTIS!!! :D Underbart söt liten tjeja ni fått er. Kram,ta hand om er!
  • Casslo08
    jagvill85 skrev 2013-07-19 10:04:39 följande:
    De tre S:n Hade inte heller hört om det förut, skall prova de två "svenska" S:n idag Och att sitta på huk, synd bara att det inte finns några blåbär att plocka här, blev riktigt snål (läs:sugen ) på blåbärspaj med vaniljsås!!

Kom till norrlandsskogarna,här är det blått så långt ögat kan nå!
  • Casslo08
    jagvill85 skrev 2013-07-19 11:06:44 följande:
    Skulle gärna!!! Bor i Schweiz men här finns det åtminstone mycket uppförsbackar att gå i ifall det skulle kunna lyckas få igång fl
    Hehe,okej,ja då blir det lite väl dyra blåbär för dig ;)
  • Casslo08
    Aapple skrev 2013-07-19 13:10:58 följande:
    När man går ska man känna ett jävla tryck nedåt eller är det vanligt så mot slutet? 
    Kände inte så sist 
    Jag känner så åxå,som om huvudet är halvvägs ute nästan!
  • Casslo08

Jag kände så här när jag väntade dottern också men mkt tidigare eftersom hon fixerade sig tidigare. Detta barn har varit lite rörlig med huvudet i några veckor men nu tror jag han fixerat sig för det känns som att ha en handboll mellan benen.. Så svaret är: Ja,jag tror alla känner som att bebis ska komma ut pga det hiskla trycket nedåt.

• Casslo08

Illamående nå jävulskt ! Kräkkänslor hela tiden. Vilade och vaknade med illamående,mat hjälpte inte! Less.

• Casslo08
    carro93 skrev 2013-07-20 14:27:07 följande:
    Usch då, låter inte alls kul :( Hoppas det går över snart!
    Misstänker att jag åkt på nån magsjuka för har varit på toa och gjort nr 2 tre ggr idag och är halvlös i magen :(
  • Casslo08
    Autumnleaf76 skrev 2013-07-20 14:48:21 följande:
    Casslo08: Kanske snart dags? Många tömmer ju tarmen innan :)
    Jo,det är sant,men eftersom jag mår så illa också så får det mig att tro att jag åkt på ngt magvirus. Däremot har det ju lossnat väldigt ur slemmisen idag... Hm,bara att vänta och se antar jag. Är ju bara i v. 37+4.
  • Casslo08
    carro93 skrev 2013-07-20 16:49:06 följande:
    Fick nyss ett akutillamående och upp komme maten..skumt? Smittar illamående av sig här i tråden kanske ;P Mår bra nu efteråt iaf så kanske bara blev något knas i magen.. 
    Uscha! Mitt illamående gick till slut över tack o lov ! :) Haha,ja kanske smittar det via nätet :P Hoppas du slipper spy mer.
  • Casslo08
    carro93 skrev 2013-07-20 18:39:49 följande:

Ja kanske beror på det! 

Nu blev jag lös i magen också.. hm.. Om man får vara lite äcklig...?? När jag va på toa nyss så var jag ju som sagt lös i magen, samtidigt som jag satt där så hade jag molande värk i ryggslutet? Finns det någon koppling mellan att vara dålig i magen och ha molvärk? 

Kanske är på G för DIG? :D
Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?