Inlägg från: Stumpan84 |Visa alla inlägg
  • Stumpan84

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

fru mia skrev 2013-08-08 19:30:30 följande:
    Hi hi! Du kan ju alltid fråga ;) Jag hoppas att det kommer igång naturligt, annars kanske jag fegar ur på onsdag :)

Jag tror ju inte dom gör de Att bli igångsatt är inte så farligt... Jag blev det med gel som dom pillade upp och vid 3 på natten började värkarna bli lite jobbiga och 9.42 va han född... Fick gelen runt 10-11 dagen innan...
  • Stumpan84
    Sarus85 skrev 2013-08-09 09:28:53 följande:
    Fru Mia- hoppas det kommer igång! Låter ju väldigt jobbigt att gå med värkar så länge!

Strumpan-min syster gick längre med sitt andra barn (inte över) och tyckte det kändes som en evighet just pga att första barnet kom bf -7 och andra kom bf -4. Tyckte hon kunde prova gå över 6 dagar som jag gjorde ;)
    Hehe ja jag ska absolut inte klaga egentligen då jag bara är i vecka 37+1 än så länge men min kropp är så anti graviditet och jag är en väldigt smal person så denna extra vikten gör mitt liv till ett helvete tyvärr... 37+4 kom min yngsta så får se om denna går över =) Denna helgen så kommer mina barn så då kommer jag iaf inte ha tid och tänka på det och det kommer vara så skönt! Det är så hemskt att ha varannan vecka =( 
  • Stumpan84
    Sarus85 skrev 2013-08-09 12:51:41 följande:
    Det förstår jag :(. Skulle sakna min son något fruktansvärt. Då får ni mysa extra mycket nu :). Ser dem fram emot att få syskon?
    Ja gud vad vi myser! Tyvärr så är han dock inte liiika pigg på att sitta i mammas knä och kramas längre :P
  • Stumpan84
    Sarus85 skrev 2013-08-09 12:51:41 följande:
    Det förstår jag :(. Skulle sakna min son något fruktansvärt. Då får ni mysa extra mycket nu :). Ser dem fram emot att få syskon?
    Och jo jag tror dom ser fram mot det.. Min äldsta är inte så exalterad med han har ju redan en lillebror men min yngsta envisas med att han ska dela säng med bebisen :P
  • Stumpan84

Inatt vaknade jag varje gång jag fick en förvärk... Vet inte om de va tätt eller regelbundet för jag somnade om lika snabbt men nu är de borta och jag är öm i ryggen... Och på riiiktigt dåligt humör...

• Stumpan84

Nu måste jag försöka vila... Idag är en så pissig dag! Trött, vresig, hungrig men vill inte äta så jag dricker mig mätt...

• Stumpan84
    Sara H skrev 2013-08-10 18:12:28 följande:
    Jag har helt tappat aptiten. Borta är den hunger som härjade för 4-5 månader sen, då jag kunde äta dygnet runt... Magen känns full! Törstig som tusan dock.

Jag har tyvärr kvar hungerkänslan men vill inte äta Lyckades sova en liten stund och vaknar mer deppig än vad jag var när jag somna *suckar*
  • Stumpan84

Idag är jag såååå trött trots två portioner med pasta till lunch! Känns som att tappen är hans nya underhållning också för han vrider sig som en ballerina och trycker så det ilar i tappen :-\

• Stumpan84

Fick en hård förvärk som kändes bak i ryggen och nu är jag öm som tusan i ryggen men har inga fler sd... Blääää...

• Stumpan84
    fru mia skrev 2013-08-12 21:09:05 följande:
    Regelbundna värkar sedan kl 16... först bara var 30de min, nu är de ca 10 min mellan... hoppas dom inte stannar av.... börjar bli läskigt.... hur mår du?

Men gud va spännande! Heja heja!!
Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?