Inlägg från: Stumpan84 |Visa alla inlägg
  • Stumpan84

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Sarus85 skrev 2013-08-17 08:49:20 följande:
    Mammamu, super skumt att tappen inte var påverkad. Men skönt att allt var bra!

Strumpan- mm gott med nutella. Har hemmagjord nutellaglass i frysen som ska intas senare idag *mums*!!!

Jag fick hinnsvepning 36+6 och det hjälpte tydligen inte. Nästa blir 37+6 så om fyra dagar!

Måste man vara öppen för att få en? Tror inte ens jag har öppnat mig nämligen :'(
  • Stumpan84
    fru mia skrev 2013-08-17 09:08:02 följande:
    I söndags tror jag de så köpte jag en paradis ask & vräkte i mig själv & i måndags bakade vi negerbollar sen kom värkarna & på natten åkte vi in så choklad måste vara jäkligt bra :)

Jääääklar jag ska ösa i mig choklad då!
  • Stumpan84
    fru mia skrev 2013-08-17 09:52:07 följande:
    Den bästa medicinen som finns för kropp & själ :)

Åhhh jag kan utan problem trycka i mig så mycket choklad så jag spyr! Jag har dock undvikit de då det påverkar hormonerna så kraftigt så jag har psykiskt mått bättre av att äta det i små mängder men nu är allt tillåtet! :-P
  • Stumpan84
    MammaMu74 skrev 2013-08-17 10:46:34 följande:
    Jag fick två hinnsvepningar med sonen och det hjälpte inte alls mer än att jag hade lite värkar i några timmar.

Åhh vad synd
  • Stumpan84

Vaknar, äter en muffins och mår nu illa =( Kommer bli en trevlig dag detta ju *suckar*

• Stumpan84

Sambon jobbar och jag är ensam om dagarna... perfekt recept för att göra en mer depprimerad *suckar*

• Stumpan84
    ThereseMariaH skrev 2013-08-19 13:34:48 följande:

Vet hur det känns... Gör trist att vara hemma och vänta! När har du bf?
    Den 28:e så om 9 dagar... dock fick jag nu höra att min barn från ett tidigare förhållande ska vara hos mig i en extra vecka för deras pappa har fått njursten! :D Thank you kidneystone! Extratid men barnen innan bebisen kommer tackar man inte nej till! :D
  • Stumpan84
    ThereseMariaH skrev 2013-08-19 15:19:34 följande:
    hehe härligt för dig :) Mindre härligt för honom med njursten :P 
    Åh då har du inte långt kvar iaf... 18 dagar känns som en evighet!! 
    Nä men det kallas för karma.. be a bad person and bad stuff happends ;) haha
    Nopp det är 9 fjuuuuuttiga dagar kvar... min bästa kompis jävlas och säger att av ren princip kommer jag säkert gå 1 dag över bara för att dom andra två va tidiga haha 
  • Stumpan84
    ThereseMariaH skrev 2013-08-19 15:46:43 följande:
    Får hoppas på att du slipper gå över då :)
    Lycka till! 
    Ja det hoppas jag med! Min kropp är så himla antigraviditet så jag tar medicin för att kunna få en normal graviditet.. 
  • Stumpan84
    Zayco skrev 2013-08-20 17:38:45 följande:
     I lördags kom min lilla flicka Nästan två veckor tidigare än beräknad födsel. 3014g och 45 cm ren kärlek

Grattis!!!

Här har inget hänt förutom att jag har fått sova hela natten! Sååååå himla skönt!
Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?