• fru mia

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

oldy skrev 2015-08-14 12:54:28 följande:

Grattis Evelin!

Snart blir Stina också 2 år, kan inte fatta det!

Nä de är sjukt vad fort det har gått! Evelin tycker om att leka med dockor & börjar de flesta meningarna med - mamma vet du vad.... så gulligt det låter =)
  • fru mia

Jaha så var det slut på semestern för det här året.. på måndag börjar dagis efter 9 veckors ledighet. Vi avslutade med några dagar i lalandia & legoland. Helt fantastiskt!

Hur mår ni allihop???

Stora my: börjar de inte bli dags för en femte snart ;)

• fru mia

Vad roligt med jobberbjudande! Man vill ju att barnen ska vara hemma så länge som möjligt men Evelin började strax efter 1 år & de gick jättebra! Man får ta vara på de lediga dagarna.

Får lillen gå på samma avd som A i såfall?

• fru mia

Är du hemma ett år till då stora my? Härligt! Jag älskar mitt jobb men inget slår väl att vara ledig med barnen =)

Vad spännande Oldy! Tröttnat på att vara gravid nu?

Carla: vad innebär barnträdgårdslärare?

• fru mia

Grattis Oldy! Vad roligt att höra =) Vad tycker Stina om att ha fått en lillebror?

• fru mia

Härligt att höra! Stora my: tänk att din " nyfödda" redan börjar gå! Och alla 2åringar som definitivt inte är bebisar längre..

Carla: lycka till på tåget, låter som en utmaning..

Oldy: roligt med hus! Blir ett härligt nytt

Här är också full fart.. ena stunden leker dom fint alla tre för att i nästa sekund slå halft ihjäl varandra...

E har haft hög feber några dagar & nu ser det ut som att prickarna som kan komma efter feber börjar bli vätskefyllda.. vi får nog sikta in oss på en jul med vattkoppor..

• fru mia

Råkade tydligen posta inlägget...

Härligt nytt år skulle det stå oldy!

God jul!!!

• fru mia

Japp, hon längtar också till skolan. Igår läste hon storasysters läsläxa efter syrran. (betydligt långsammare dock)

Får dina grabbar gå i samma skola?

• fru mia

Härligt =) jag åker bil mellan dagis & skolan, tar sån jäkla tid. Slipper tack och lov lämningarna. När börjar du jobba?

• fru mia

Skönt med lång sommarledighet innan jobbet! Inga fler knoddar närmaste tiden då ? ;)

• fru mia

Är det inte så att den tredje får man för sina synder & de har ju ni redan passerat ;)

• fru mia

Hej! Bara bra här också! Tiden går så snabbt bara! Julen planeras för fullt & även om jag älskar mitt jobb så längtar jag till julledigt! Lite snö vore inte fel heller =)

Den snön som kom har regnat bort..

Ni har väl riktig vinter redan stora my?

• fru mia

Perfekt! Jag har definitivt fått lagt till en massa rutiner sen jag började jobba. Veckorhandling och tvätt/städdagar för alla familjemedlemmar =)

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?