99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
Grattis Evelin!
Snart blir Stina också 2 år, kan inte fatta det!
Grattis Evelin!
Snart blir Stina också 2 år, kan inte fatta det!
Jaha så var det slut på semestern för det här året.. på måndag börjar dagis efter 9 veckors ledighet. Vi avslutade med några dagar i lalandia & legoland. Helt fantastiskt!
Hur mår ni allihop???
Stora my: börjar de inte bli dags för en femte snart ;)
Vad roligt med jobberbjudande! Man vill ju att barnen ska vara hemma så länge som möjligt men Evelin började strax efter 1 år & de gick jättebra! Man får ta vara på de lediga dagarna.
Får lillen gå på samma avd som A i såfall?
Är du hemma ett år till då stora my? Härligt! Jag älskar mitt jobb men inget slår väl att vara ledig med barnen =)
Vad spännande Oldy! Tröttnat på att vara gravid nu?
Carla: vad innebär barnträdgårdslärare?
Grattis Oldy! Vad roligt att höra =) Vad tycker Stina om att ha fått en lillebror?
Hej allihopa! Hur har ni det?
Härligt att höra! Stora my: tänk att din " nyfödda" redan börjar gå! Och alla 2åringar som definitivt inte är bebisar längre..
Carla: lycka till på tåget, låter som en utmaning..
Oldy: roligt med hus! Blir ett härligt nytt
Här är också full fart.. ena stunden leker dom fint alla tre för att i nästa sekund slå halft ihjäl varandra...
E har haft hög feber några dagar & nu ser det ut som att prickarna som kan komma efter feber börjar bli vätskefyllda.. vi får nog sikta in oss på en jul med vattkoppor..
Råkade tydligen posta inlägget...
Härligt nytt år skulle det stå oldy!
God jul!!!
Hej! Hur har ni det allihop?
Japp, hon längtar också till skolan. Igår läste hon storasysters läsläxa efter syrran. (betydligt långsammare dock)
Får dina grabbar gå i samma skola?
Härligt =) jag åker bil mellan dagis & skolan, tar sån jäkla tid. Slipper tack och lov lämningarna. När börjar du jobba?
Skönt med lång sommarledighet innan jobbet! Inga fler knoddar närmaste tiden då ? ;)
Är det inte så att den tredje får man för sina synder & de har ju ni redan passerat ;)
Hej! Bara bra här också! Tiden går så snabbt bara! Julen planeras för fullt & även om jag älskar mitt jobb så längtar jag till julledigt! Lite snö vore inte fel heller =)
Den snön som kom har regnat bort..
Ni har väl riktig vinter redan stora my?
Hur trivs du med jobbet då? Saknar du mammaledigheten?
Perfekt! Jag har definitivt fått lagt till en massa rutiner sen jag började jobba. Veckorhandling och tvätt/städdagar för alla familjemedlemmar =)