99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
Så var jag också när jag var liten, i början gick jag omkring med en pipmugg som jag höll mig i =)
Äldsta dottern tror jag de va som vi höll ett fat med bullar framför =)
Så var jag också när jag var liten, i början gick jag omkring med en pipmugg som jag höll mig i =)
Äldsta dottern tror jag de va som vi höll ett fat med bullar framför =)
1-års tårtan hade jag noll inspiration till så farmor gjorde en marängtårta med krisp smörkräm & grädde. När jag bakat senaste året har jag gjort med olika mousser i & sockerpasta utan på. Smidigt att bygga som våning om man blir många.
Min äldsta dotter började skolan i går, så hon växt sen i går alltså... imorrn blir det bvc med evelin för 1års koll =)
Stora my: Har din äldsta börjat nu också?
Men va tråkigt! Säkert kommer skon fram när ni köpt nya ;) Joline började i måndags ca 1h med upprop mm. Ingen inskolning utan enl schema från igår. Hur långa dagar har ni? Här är det 8.15-12.15 sedan fritids om man har de.
Varje dag? Här är dom lediga från skolan på fredagar
Oj vad konstigt! Ni har ju ca 10 timmar mer än oss i veckan. Trodde de va lika överallt eftersom läroplanen är väl samma för alla? Här får dom väl kvarsittning resten av lågstadiet för att komma i kapp ;)
Igår va vi på 1 års kollen. 10 kg & 75,5cm =) 2 sprutor också som verkade göra ondare efteråt & mer feber än dom andra gångerna =(
Ja det är helt galet =) vart tog tiden vägen?
De är bra, då har hon ju att ta av =) Evelin är mindre än alla jämngamla fast börjar bli lite rund nu =) .
jag är lika kort som du, 160.. (nästan) maken är ganska lång så mina stora tjejer är långa. ser ganska roligt ut när 6 åringen står brevid mig & bara är 40cm kortare =)
Hon som vaccinerade var lite ringrostig... har gått smidigare förrut. De här var ju i allafall sista dosen av den här sorten. Febern hade hon 2dagar. Har de gått bra förrut med sprutorna?
Två nu med. En på varje sida. Men det är sista som man tar två samtidigt av. Dom har satt samtidigt på henne med tyckte de va bättre. Så som jag höll nu kunde jag inte trösta för jag skulle ju vända på Evelin. Be att hon får samtidigt eller håll henne så att sköterskan får byta sida istället för att vända på stina. Skönt att det går över iallafall.
Evelin vaknar 6.30-8 ca. Sover middag runt 12. Ibland sover hon en stund runt 16 de är olika isåfall lägger hon sig 21-22 annars kanske 19.30