• fru mia

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Precis så håller Evelin på! Vet inte om hon somnar ordentligt eller bara slumrar. Sen står hon & ropar/skriker till nån hämtar henne. Sen får hon antagligen sova bredvid oss eller bära tillbaka när hon somnat.

• fru mia

Grattis Oldy! Va roligt!!!

Stora my: De kommer gå jätte bra & kommer han tidigare så är han ju i princip färdigbakad!

SaraH: Härligt att känna första rörelserna.

Va man kan sakna den tiden!

• fru mia

Men herregud stora my!!!! Hann ju inte ens läsa svaret sen jag skrev senast. Tur de annars hade jag skrivit att de är lugnt, hade förvärkar juni-augusti... stort stort stort grattis!!!!! Berätta mer när du orkar! Kram

• fru mia

Här är det också bra. Lite svårt med att få till medicinen rätt men de duger =)

Stora my: man kan ju säkert öka chanserna att göra som du skrev men inte bestämma helt. Mycket som spelar in tex pH värdet i tjejen. Eftersom jag haft p dator så vet jag att vi hade sex på äl när Evelin blev till. pojkspermierna verkar inte gilla mitt ph iallafall ;) Dom andra tjejerna blev visserligen till av sex innan äl..

• fru mia

Hoppas de ska räcka med medicin men chanserna är strax under 50% . Men jag tänker inte ge upp, nu har jag ätit medicin så länge så nu fortsätter jag.

Finns ph stickor att köpa på nätet. jag tror att man kan göra massor för att öka chanserna till ett visst kön men i slutänden är det ju den som är först fram som vinner..

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?