99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
Va tråkigt stora my! Särskilt när det hänger på en sån sak!
Oldy va roligt med både jobbet & lägenhet! Men har ni hittat något annat att flytta till?
Va tråkigt stora my! Särskilt när det hänger på en sån sak!
Oldy va roligt med både jobbet & lägenhet! Men har ni hittat något annat att flytta till?
Vi bor i radhus på gaveln så bara granne vägg i vägg på ena sidan. 3 sov rum med möjlighet att dela av ett så de blir 4 sovrum här med. Äldsta har eget & mellandottern & Evelin delar. Inte helt optimalt då det är så stor skillnad på intressen & leksaker.
Wow!!! Tänk att lillen snart är storebror! Vad säger dom stora grabbarna om ett syskon till?
Jag trivs med vardagen (okay lite avis är jag på dig stora my) men älskar mitt jobb och dagis funkar kanon för Evelin. Dom var nog inte helt nöjda med att hon klättrar, dom får hjärtat i halsen varje gång hon klättrat upp på bord eller i nån hylla. Idag har maken vabbat för hon har haft närmare 40 graders feber min lilla skrutta.
Hoppas på en massa preggosar här i tråden snart! Så roligt att följa er!
Har inte börjat toa träna Evis än (har inte orkat åka & köpa en liten toa ring) men måste ta tag i de snart. Hon är duktig på att prata & hela tiden kommer nya ord. Så fruktansvärt söt när hon sjunger & man kan höra vilken sång det är. Ajajajajaj buff om & om igen =)
Men usch, hoppas ryggvärken är tillfällig! Skönt att du får lite avlastning iallafall! Snart kan du ju räkna ner från 99 dagar igen =)
Här är också höstlov fast några dagar har dom gått på dagis/fritids iallafall.
E har bara 6 tänder än så länge men snart lär dom väl ploppa upp.
Hur har ni det allihop? Tusan så mörkt de blivit!
Oldy: har du börjat jobba nu?
Shit stora my va tiden går fort! Hur är det med ryggen?
Oldy: hoppas du plussar snart! Om de är struligt på jobbet kanske de känns bättre om du vet att du snart får vara hemma igen?
Här är full fart, vi ska ha en veckas ledigt snart o bara va hemma & mysa. Evelin pratar allt mer, eller sjunger & klättrar på allt.. på dagis har dom ett torn inomhus som dom fått bygga om för att Evelin & en till inte ska kunna klättra upp själva =) tur hon är charmig annars hade vi nog varit rejält osams =)
97 nu va roligt!!!
I måndags ringde dagis, Evelin hade kräkts. Nu har vi hållt oss isolerade och peppar peppar har ingen annan blivit sjuk.
Har ni snö?
Några minuter efter mitt förra inlägg började nästa barn.. man får väl se det positivt... att man har det gjort kanske. ..
Här är så grått utan snö
Va spännande!!!! Håller tummarna för er!!