• fru mia

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

De är roligt för man får göra så mycket när man jobbar delegerat. Förra stället var nästan bara assistans då är de tråkigt =)

Hoppas din kompis får bra praktikplats stora my, många som jag pluggade med fick jobb på sina praktikplatser.

• fru mia

Va roligt att Stina börjat gå =)

Duktig Alve är som äter med sked! Evelin håller sin sked i handen men lyckas inte få upp något alls på den.

• fru mia

Härligt att läsa om alla framsteg & framtidsplaner =) Evelin kan säga ena syrrans namn, värmer i hjärtat varje gång man hör henne ropa på syrran.

Har funderat på att börja toa träna, har aldrig haft potta till någon av dom har haft barnring till toan. I morron börjar Evelin sin inskolning på dagis..

• fru mia

Spännande! Du måste hålla oss uppdaterade! Tur jag inte får bli gravid nu annars hade jag nog skaffat några till ;)

Idag på jobbet bestämdes det att vi ska åka på kurs på mallorca om alla får ok hemifrån =)

• fru mia

Bra av bm!, är väl störst risk under graviditet. Jag mår bra =) medicinen är rätt inställd, prover varannan månad men svårt att komma i håg den 3 gånger om dagen..

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?