• fru mia

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Jag hade nog testat något utan att kolla med bvc först men sedan berättat vid nästa besök. Så länge det är vanliga produkter som brukar användas i de ändamålet

• fru mia

Hej tjejer! Har ni haft en trevlig jul? Mina barn har blivit så bortskämda med massor av fina julklappar från nära & kära, blir så stolt över dom när dom är så tacksamma & glada för varje paket :) Lillskruttan fick en himla smart grej, en lekmatta med en roterande grej hon ligger på från lamaze. God fortsättning på er!

• fru mia

Nyår blir nog fullfart här. Har en tradition att fira både midsommar& nyår med våra vänner som har barn i samma ålder som 3 & 5 åringen. Barnen är dessutom bästisar. Så på nyår ska vi helt enkelt grilla om vädret tillåter :)

• fru mia

Här är det också bra. Lite små gnälligt, tror hon börjar känna av tänderna. Stora my: Har ni kommit igång med dagis efter jul/nyår? Jag fattar inte hur vi ska lyckas vända tillbaka dygnet, var på dagis kl 10.15 idag, dom skulle varit där kl 9... Sara H: är det för gluten vänjning som ni har bröd gröt?

• fru mia
    oldy skrev 2014-01-08 17:33:57 följande:
    Just nu är Stina förkyld stackarn, hostar så hon knappt kan sova, men hon kämpar på och är glad för det mesta ändå. Pausade smakportioner för att hon blev sjuk och blev väldigt gasig, har köpt magdroppar igen och ska nog köra lite till med dem när smakisarna kommer fram igen. På söndag kör vi igång med babysim och vecka 4 spenderar vi i Sälen, ska bli skoj!

Vad härligt med babysim! Jag gick med dom stora tjejerna när dom var bebisar men nu har vårat badhus stängt för renovering tills i augusti :(
  • fru mia

Oj stora my, 6.30 är tidigt! Mina går också 9-14. Tisd ons tors. Hur långe tänkte ni vara mammalediga?

• fru mia

Spännande! Vad är du för lärare? Börjar nog jobba i september tror jag.

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?