• fru mia

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

oldy skrev 2014-03-04 12:34:21 följande:
    Ja det låter typ "maaaaam" och "baba" nån gång . Åh så jobbigt att behöva åka så långt . Och öroninflammation som gör så ont, stackarn!

Då lossnar de snart oldy så gå du höra tjatet hela tiden ;) De gick bra igår & faktiskt riktigt trevligt E har ingen inflammation nu men eftersom hon haft 2 så ville dom kolla. Dom vill helst vänta med rör tills hon blir lite större. Hade med mig svärmor så vi tog en sväng på stan i Katrineholm resultatet blev att svärmor shoppade massor av fina kläder till mina flickor :) när vi kom hem mötte vi min mamma som också shoppat till tjejerna fast i stockholm. Vi blev så bortskämda :)
  • fru mia
    Stora My skrev 2014-03-05 14:23:51 följande:
    Skönt få vara på koll. Det är inte lätt med de små öronen. Imorgon ska jag med min ena stora på Öron med förhoppan att det är möjligt operera in rör. Kul flickorna fick en massa nytt. Jag shoppade lite granna till alla tre i måndags.

Även om de är besvärligt att sätta in rören så får man ju hoppas att dom gör de så dom slipper ha så ont av alla inflammationer. Har han haft de sen liten eller har det blivit nu?
  • fru mia
    oldy skrev 2014-03-05 19:18:32 följande:
    Inte fel att bli bortskämd, fru Mia!

Rätt härlig känsla faktiskt =)
  • fru mia
    Stora My skrev 2014-03-06 20:59:25 följande:
    Fru mia: min pojke har vätska bakom trumhinnan och i och med det nedsatt hörsel vilket upptäcktes för två år sen. Med rör ska hörseln bli bra. Som tur är har han sluppit inflammationer. Idag fick vi besked om att de ska försöka operera in rör.

Härlig! Hoppas hörseln blir bra! Apropå öron... sitter här med lök i örat :/ typiskt.....
  • fru mia
    Stora My skrev 2014-03-08 16:40:19 följande:
    Och där kom fjärde tanden. Föregick av en del gråtiga kvällar och tjorviga nätter. Hoppas det blir lite lugnare nu. Märkte igår att lilla killen börjat säga mam mam mam. Det händer mycket nu.

Men jösses!!! De är ju helt galet =) på ett bra sätt! Nu har du tre att borsta på =) De blev bra i mitt öra, kanske var de av löken. I går hade vi dop, degick jättebra. Evelin som i vanliga fall är mammig sken som en sol & skrattade hela dopet. Mina stora tjejer & en kompis till dom sjöng blinka lilla stjärnan =) världens roligast präst hade vi också.
  • fru mia

Ja det var så fint! Egentligen skulle min äldsta sjungit "ett barn är fött på denna dag" också, efter blinka lilla stjärna frågade prästen om det inte var någon mer sång & då ropade min snart 4 åring HJULEN PÅ BUSSEN!!! =)

• fru mia
    oldy skrev 2014-03-12 08:11:15 följande:
    Är så himla ledsen, min syster har fått ett MA & vi bara gråter och gråter.. Så orättvist.

Usch vad sorligt :( Var det första graviditeten?
  • fru mia

Ja hoppas de! Och att hon snart kan bli gravid igen! Men fy så tufft de måste vara psykiskt :(

• fru mia
    oldy skrev 2014-03-12 21:51:12 följande:
    Ja, hon är så stark och kämpar på. Men snart ska hon sättas igång så den kommer ut, ush vad jag lider med henne..

Men herrejösses :'( hur långt gången? Hon verkar ha bra stöd av sin syster iallafall!
Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?