99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
Vi har också tänkt resa länge men det har inte heller blivit av förrens nu. Vi har bokat all inclusive på ett hotell som har väldigt gott ryckte om b la maten & god mat är ju aldrig fel :P
Hur går det Sara? Har du fortfarande ont?
Nästa helg är det dags för Evelins något försenade dop. Tänkte ge mig på att baka en våningtårta med sockerpasta utan på men vad kan man ha i? Enda jag kommit på hittills är vaniljkräm & hallon/grädde. Har ni haft dop, vad bjöd ni på för smaskigt?
Tack! Ja de blir nog vanilj & hallon tror jag. Rulltårta är ju riktigt gott också! Planen från början var en tårta på marängbotten men har provbakat 2 ggr & bara misslyckas :/. Har aldrig gjort våningstårta men går det åt skogen har jag en granne som får rycka in &hjälpa mig :) Stora my, jösses vad snabb han är med tänderna! Hoppas han bkir helt frisk snart!
Hon säger MAMMA ♡♡♡
Hi hi! Undrar vad de betyder =)
Oldy: stina är säkert på G. Först i några dagar lät det mmmmaammm mamama typ men nu mamma =) dom stora tjejerna sa pappa långt innan mamma båda två men nu så =) Hon kan varken åla eller krypa men i dag när vi kollade på storesyrrornas friidrott så satt hon på rumpan & hoppade framåt =) Imorrn ska vi till öronmottagningen eftersom hon haft två öroninflammationer på två månader & de fanns inga tider på sjukhuset vi tillhör så vi får åka 9 mil enkel resa...