99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
Ja visst går det fort! Nu vänder sig Evelin så fort jag lägger henne på magen undar om hon tyckte de va roligt eller helt enkelt inte vill ligga på mage.. Tycker Stina om att ligga på magen?
Ja visst går det fort! Nu vänder sig Evelin så fort jag lägger henne på magen undar om hon tyckte de va roligt eller helt enkelt inte vill ligga på mage.. Tycker Stina om att ligga på magen?
Oldy: Jag har haft dåligt samvete för att Evelin inte ligger på mage så ofta, hon är inte så förtjust i att ligga plant varken mage eller rygg, inget vi tränat på så de måste vara inprogrammerat på något vis :) Stora my: ojoj vad lång han är! Sara H: rygg till mage måste ju vara mycket svårare, stark kille!
De va tydligen 2 sprutor lillan skulle ha idag, kan inte minnas att syskonen fått 2 sprutor vid samma tillfälle nån gång. Växt som tusan hade hon gjort 6003g 61,5 cm lång är hon nu.
Ja de gick bra, fast hon blev jätte ledsen :( tittade i stora tjejernas böcker från bvc & 3 åringen har tydligen fått 2 sprutor samtidigt vid två olika tillfällen, hade helt förträngt de. Verkar som att pneumokocker är den andra sprutan, den fick inte min 5 åring när hon var liten.