99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
Då ansluter även jag till amningsgänget ;) Igår morse kom vår älskade lilla dotter till världen
Då ansluter även jag till amningsgänget ;) Igår morse kom vår älskade lilla dotter till världen
Hur lång tid tar det innan man känner sig bra mellan benen?
Nu har det gått över en månad sedan förlossningen & jag är fortfarande lite öm och ibland gör det lite ont.
Klarade mig ändå rätt bra, två inre och ett eller två yttre stygn. Det är de yttre jag tycker känns fortfarande..
Jag vågar inte göra några styrkeövningar före efterkontrollen och bm gett klartecken. Men powerwalks är ju perfekt men det har gått segt för mig komma igång med dem. Skärpning nu tänkte jag. Gick snabbt ner 9 kg men nu går det trögt, men jag sköter inte kosten och så motion så blir det bra. Har tänkt gå ner 10 kg nu.
Minns inte vem som skrev om stygnen. Kände något som skavde och kände det var ett stygn men nu har det slutat irritera, tror de har löst upp. Ta upp med din bm, ifall du känner mera, ifall det är nåt som är knas.?
Oj, vad tiden går! Snart har vi en femkilosbebis. Tor har gått upp 775 g på två veckor och ligger nu på 4810 g. Duktiga, hungriga killen!
Vad jobbigt Sara H :'(
Jag trodde faran var över för sånt nu när man ammat ett tag, trodde det kom i början bara.. Hoppas det går över snart!