99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
Alltså hon låg på mage i sängen, inte på mig..
Alltså hon låg på mage i sängen, inte på mig..
Har varit på läkarbesök på bvc idag. Vi har definitivt inga vikt problem längre :) Hon har gått upp från 3926g till 4580g på 2 veckor :) 3cm längre har hon blivit :)
Jag skäms nästan över det men idag är det ingen bra dag..
Är så trött, gör ont att amma, gråter hela tiden. Har varit själv hela dagen med henne så knappt fått i mig någon mat på hela dagen.
Ska väl inte klaga för jag älskar min underbara dotter, bara så trött idag! Skulle vilja vara själv i 10 min och bara ta en dusch.. :(
Självklart. Snart har min sambo fyra veckors semester, ska bli skönt att få hjälp här hemma.
Är ju självklart jättemysigt att umgås med min lilla bebis dygnet runt, är väl bara nåt hormonkaos med mig idag.
Igår storstädade jag inför visning av lägenheten (så då hann jag inte äta). Sen kommer människan 3 timmar sent & var ännu en fönstershoppare. Nej nu tog jag bort annonsen på lägenheten & lägger allt fokus på min familj istället!
Tack stora My!
Jag vill verkligen inte klaga, men behövde bara få det ur mig..
Tack hörrni!
Har massor av människor omkring mig som gärna passar henne som tur är ;)
Han ska bara jobba heltid två dagar till, ser fram emot att få lite hjälp här hemma.
Ja städning får vänta, min lilla gullegris kommer i första hand & jag ska bli bättre på att vila!
Jag gör klart för alla som kommer hit att jag inte har nåt att bjuda på, förutom typ kranvatten & lite sega ostbågar ;)
Sara H jag fokuserar också på mig, Stina & hunden. Det andra får liksom gå om det går.
Jag & Stina har morgonmys varje morgon. Klär av henne så hon bara har blöja och så får hon sova på min mage. Så mysigt är det!
Å sega ostbågar är ju så gott! Brukar öppna påsen dagen innan dom ska ätas :)
Jag sitter här och skrattar åt sega ostbågar.
Min prins har gått upp över 500 g sen förra veckan. Nu väger han 4400 g. Tokigt! Bvc sköterskan tyckte jag såg trött ut och att jag måste sova när jag kan. Jag håller med!
Haha, sega ostbågar! Sån lyx har jag inte att bjuda på. Mjuka digestivekex som stått i skåpet för länge är väl det närmaste vi har här hemma som liknar bjudmat!