Inlägg från: Stora My |Visa alla inlägg
  • Stora My

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Och tror inte det är dags än. Det har nog inte öppnat upp så mycket där nere utan en natt till, så kanske slempropp och teckningsblödning släpper.

• Stora My

ThereseMaria: Är ju också beräknad idag, hurra för oss. Äntligen är dagen här! Fast vi får vänta på våra små ett tag till.

• Stora My

Mammaspärlaa: positivt tappen var mjuk. Har du fått några känningar efter hinnsvepningen?

• Stora My

Clara: såklart måste man analysera varje känning. Du vill ju det ska dra igång nu och hoppas ju hinnsvepningen ska hjälpa till på traven.

Jag tycker också denna tråd är bra. Det är så roligt läsa hur det går för alla och skriva av sig.

• Stora My

Jag sitter här och myser med min lilla kille. Eller liten, 3700 vägde han. (Själv tippade jag 3400 igår). Vi åkte in igårkväll och på 3 timmar var han född. Allt har gått bra och jag är rätt pigg i kroppen. Han är jättefin och lik sin pappa. <3

• Stora My

Grattis Carla till pojken!

Snart är det dags för er andra också. Roligt följa hur det går och vem som bor i magarna.

• Stora My

ThereseMaria: det kommer nog sätta igång av sig själv men det kan ju dröja än ett tag. Jobbigt vänta men kanske hinnsvepningen på fredag gör susen. Be killen massera dina vader varje kväll, en del menar att det finns punkter där som sätter igång det hela.

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?