99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
Sara: hur har det gått?
Sara: hur har det gått?
Sara: Oj, oj, oj! Förstår du har en hel del att fundera nu. Synd att vändningsförsöket inte gick som det skulle. FInns det någon chans att bebisen själv vänder på sig eller är rumpan fast där nere?
När de gäller att åka till Helisingborg så går det säkert bra fastän det ligger en timme bort.
Jag har också en timme till BB och oroar mig lite om vi ska hinna in i tid när jag är omföderska och det kan gå så mycket snabbare än förra gången.
Att du inte vill ha snitt förstår jag till fullo. Det är mitt största orosmoment nu, att något blir fel och att det blir akut snitt denna gång. Om det är nödvändigt för att bebisen mår dåligt så visst, då är det jättebra att det finns men annars vill jag också föda vaginalt. Har ju testat båda och mådde så mycket bättre i kroppen av vanlig födsel.
Oldy: kanske drar igång nu när det inte ville ge sig med tabletterna. Om du får mer regelbundna värkar och tryck nedåt, i ljumskarna och insidan av låren så är det igång.
Oldy: kanske drar igång nu när det inte ville ge sig med tabletterna. Om du får mer regelbundna värkar och tryck nedåt, i ljumskarna och insidan av låren så är det igång.
Ursäkta, var inte meningen spama tråden men mobilen hakade upp sig.
Ursäkta, var inte meningen spama tråden men mobilen hakade upp sig.
Madelenee: Tänkt på dig att det nog blev dags. Grattis till tjejen!
Carla: då är det på gång snart i och med slemproppen. Har svårt tro det är långt bort i alla fall.