Första barnet - BF januari 2014
Yay så kul!! Jag börjar också känna, en hård ksant typ mellan benet o naveln :-P Snart går det inte att dölja o sambon vill fortfarande vänta med att berätta för offentligheten till hösten, knas!
Jag är i vecka 16+5 idag o har nyss börjat känna. Det är ganska hårt tycker jag. Går liksom inte att dra in magen med den där :-P
Är på väg till Liseberg just nu kommer inte kunna åka något så tänkte hänga vid mina älskade klomaskiner :-P Hoppas att ert inte blir för långsamt bara..
Ja precis, skippade åkpass men köpte kuponger till Kållorado nu, den är ganska lugn men det blir nog den ända Lotter för hela slanten sen o godis!!!
Ja precis, skippade åkpass men köpte kuponger till Kållorado nu, den är ganska lugn men det blir nog den ända Lotter för hela slanten sen o godis!!!
Idag tog vi de första trevande stegen in i en barnvagnsaffär :) O det var faktiskt han som föreslog att vi skulle gå in. Annars är han inte så intresserad av inköp o sånt till bebis så det var roligt
Har ni börjat kolla på allt det här med försäkringskassan? Usch jag tycker att det är så rörigt allting. Ni som pluggar o ska försöka plugga distans på vårterminen Hur gör ni?