• tinis

Första barnet - BF januari 2014

Hejsan! Nu har jag äntligen berättar för min mamma, lillebror o mormor. Åhh så skönt att dom vet o är glada :) Har också ringt en av mina närmaste vänner som inte visste än, känns helt fantastiskt att dom vet

• tinis

Oh halva inlägget försvann, suck för dagens teknik :( Iaf vecka 14 idag, 13+0 :) Jag skulle egentligen på inskrivning i tisdags men hade blandat ihop veckorna o var bortrest. Men ska på onsdag o har då tiggt till mig ett ul :) Jag har inga symptom överhuvudtaget längre, men det är väl spökveckorna. men har inte haft mycket symptom alls så kan inte få ur huvet att det kanske är MA :( Va roligt för er som gjort kub att det gick bra!! Va roligt att bebis har kul i magen o hoppar studsmatta hihi

• tinis

Jag ska få ett ul på inskrivningen som är på onsdag!! Yay!!!!! O då är jag i vecka 14+6, blev sen inskriv. för mig. Det ska bli så skönt att se att allt är bra. Har ju varit lite nojjig eftersom jag, hela tiden haft det väldigt sparsamt med symptom. Inatt drömde jag att vi fick se den lille :) O dom hade så bra maskiner så det såg ut som ett riktigt kort :) Det var en liten pöjk där inne :) Det värsta var att han hade illrött hår :O Lite av en.mardröm blev det då men så röd tror jag inte att hen blir :P Söt var han i drömmen iaf

• tinis

Jag får också ont ibland när jag hostar eller nyser. Gör ont som tusan men tänker att det är tecken på att det finns ngt därinne som jag inte haft förut ;)

• tinis

Ville bara säga att idag är det exakt 6 månader kvar till BF Solig

Sol o bad, kexchoklad!

• tinis

Åh jag hinner inte med :P Men jag ska också sy lite grejer tänkte jag, ett nest bl.a :) Fick en symaskin av mormor i helgen. Hon sa att det den supermodern, så googlade jag namnet o den är från -58 haha

• tinis

Är det någon av er som har täcknat grvidförsäkring?

Hoppas verkligen Smulan att det kommer att gå bra för både dig o katten!

Nu väntar jag på att klockan ska bli ett för då är det dags för inskrivning och ultraljud! Jag tror att det är samma barnmorska som vi hade när vi funderade på abort ( jag hade riktig panikångest i början ) så får se om hon känner igen oss

• tinis
    Smulan 82 skrev 2013-07-09 21:49:22 följande:
    Haha hon har juh rätt de är i mode idag juh ;)

Potatis skrev 2013-07-10 08:42:12 följande:
    Fick lyssna på bebisens hjärtljud idag. Så himla mysigt! Låg på 148 :)

• tinis

Sitter hos svärmor nu o hon har plockat fram sambons o blivande farbrorns babykorg med himmel o allt :) Så himla gulligt

Svar på tråden Första barnet - BF januari 2014