• yokobay

Hänga ut otrogen person?

Hej allihop!
    Jag har en fråga till er som jag har lite kluvna känslor till.

Min sambo har ett par män i sin bekantskapskrets som är svin. Jag vet att den ena är otrogen mot sin fru. Han är dansbandsmusiker och har varit otrogen mot henne mer än en gång.
    Jag har bildbevis på en konversation där han klart och tydligt berättar för en anna kvinna att han vill knulla henne för det var alldeles för länge sen sist mm...

Han är gift, har barn och beter sig som ett svin mot sin familj. Jag är sugen på att hänga ut honom offentligt alternativt kontakta hans fru och ge henne bildbevisen.

Hur hade ni gjort? Hur går era tankar runt en sån här situation?  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-12 10:12
    Kanske dags för en liten uppdatering:

Jag vill påpeka att den här mannen är ingen bra bekant till mig. Han är en flyktig bekant som jag har lärt känna på deras spelningar mm. Jag har som sagt bildbevis på att han är och har varit otrogen och det är inget smygfoto eller liknande utan en printscreen från FB chatten.

Jag är nog visserligen lite färgad i den här situationen då en av dem som han varit otrogen med sin fru med är min sambo. Detta var innan Hon och jag blev ett par, men jag vet att han försökt få komma till på henne mer än en gång sen dess...

• Svar på tråden Hänga ut otrogen person?
  • Anonym
    Sötnöten skrev 2013-03-11 14:01:46 följande:
    Alltså, varför kan man inte bara söta sitt å skita i andra?!

Sötnöten skrev 2013-03-11 14:01:46 följande:
    Alltså, varför kan man inte bara söta sitt å skita i andra?!

Tycker du samhället i stort ska skötas så? Alla sköter sitt i alla lägen?
  • Anonym (Mg)

Min man vet att han får vara med andra men att jag inget vill veta. Tänk om dom har samma överenskommelse?

• Maria 434

Hur tror du att din kille kommer känna om du berättar för hans kompis fru?
    Varför har du sådant behov av att antingen hänga ut honom eller berätta för hans fru? Skulle kunna ha liten förståelse om ni två var bästa vänner men annars förstår jag inte.
    Vad tjänar du på att förstöra för en familj?  

• Fool
    Maria 434 skrev 2013-03-11 14:23:33 följande:

Hur tror du att din kille kommer känna om du berättar för hans kompis fru?
    Varför har du sådant behov av att antingen hänga ut honom eller berätta för hans fru? Skulle kunna ha liten förståelse om ni två var bästa vänner men annars förstår jag inte.
    Vad tjänar du på att förstöra för en familj?  

Shoot the messenger... ?
    Det är väl knappast TS som sabbar familjen det gör han alldeles själv.  
  • Maria 434
    Fool skrev 2013-03-11 15:17:07 följande:
    Shoot the messenger... ?
    Det är väl knappast TS som sabbar familjen det gör han alldeles själv.  

TS bidrar ju till det även om mannen är den som orskar det.
  • Fool
    Maria 434 skrev 2013-03-11 15:25:15 följande:

TS bidrar ju till det även om mannen är den som orskar det.

Eller så kan man tycka att TS bidrar till att nhyckleriet får ett slut och kvinnan får en chans att själv avgöra vilket slags förhållande hon vill leva i ?
  • mion

Förstår INTE dom som inte tycker ts ska berätta för frun?  Otrogna själva el?  Jag utgår från mig själv,hade jag velat veta om jag var hans fru??  SJÄLVKLART.... Skulle ta hus i helvete om mina vänner o bekanta visste om att min karl var otrogen o inget sagt .. 

• Anonym

Haha ts, det är ingen i Scotts va?

• Dominant

Jag tycker det låter som något tvångsbeteende att dokumentera och lägga sig i andra personers liv, hur du nu än söker rättfärdiga det för dig själv.

• yokobay
    Anonym skrev 2013-03-11 23:39:14 följande:
    Haha ts, det är ingen i Scotts va?
    Nej det är det inte.
Svar på tråden Hänga ut otrogen person?