• yokobay

Hänga ut otrogen person?

Hej allihop!
    Jag har en fråga till er som jag har lite kluvna känslor till.

Min sambo har ett par män i sin bekantskapskrets som är svin. Jag vet att den ena är otrogen mot sin fru. Han är dansbandsmusiker och har varit otrogen mot henne mer än en gång.
    Jag har bildbevis på en konversation där han klart och tydligt berättar för en anna kvinna att han vill knulla henne för det var alldeles för länge sen sist mm...

Han är gift, har barn och beter sig som ett svin mot sin familj. Jag är sugen på att hänga ut honom offentligt alternativt kontakta hans fru och ge henne bildbevisen.

Hur hade ni gjort? Hur går era tankar runt en sån här situation?  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-12 10:12
    Kanske dags för en liten uppdatering:

Jag vill påpeka att den här mannen är ingen bra bekant till mig. Han är en flyktig bekant som jag har lärt känna på deras spelningar mm. Jag har som sagt bildbevis på att han är och har varit otrogen och det är inget smygfoto eller liknande utan en printscreen från FB chatten.

Jag är nog visserligen lite färgad i den här situationen då en av dem som han varit otrogen med sin fru med är min sambo. Detta var innan Hon och jag blev ett par, men jag vet att han försökt få komma till på henne mer än en gång sen dess...

• Svar på tråden Hänga ut otrogen person?
  • FjärilVingad73

Man vet aldrig vad ett par har för överenskommelse (om de nu inte är helt öppna med det förstås).

Själv är jag av åsikten att låt andra sköta sina saker själva...

• Fool
    FjärilVingad73 skrev 2013-03-11 11:01:30 följande:
    Man vet aldrig vad ett par har för överenskommelse (om de nu inte är helt öppna med det förstås).

Men om de nu har en överenskommelse om att de får ha sex med andra så är det väl ingen skada skedd om de får eda på något de är ok med ? Dessutom tror jag att de i 9 av10 fall inte existerar någon överenskommelse samt att det i 9 av 10 fall så är den bedragne ganska tackasam över att få göra sina egna val.

Mao är oddsen överväldigande mycket större att man gör personen en tjänst än en otjänst genom att berätta
  • missan75

Jättekul för frun om hon får läsa om sin mans otrohet i tidningen.

• yokobay
    missan75 skrev 2013-03-11 12:27:28 följande:
    Jättekul för frun om hon får läsa om sin mans otrohet i tidningen.

Ingen som sagt att det ska ut i nån tidning eller liknande....
  • missan75

Nä, visst, man kan tolka ordet offentligt på olika sätt.

• Haskel
    FjärilVingad73 skrev 2013-03-11 11:01:30 följande:

• Anonym (Censur)
    ex ungue leonem skrev 2013-03-09 10:49:33 följande:
    Fundera på det du
    Döm ej någon människa ohörd blott för att få hävda dig

ex ungue leonem skrev 2013-03-09 10:49:33 följande:
    Fundera på det du
    Döm ej någon människa ohörd blott för att få hävda dig

Tycker du det är bra i stort att lägga locket på saker och ting? Sanningen är alltid det enda raka. Allt annat är fullkomligt idiotiskt.
  • George 1

Skicka bildbevisen till honom istället !
    Eller skriv till honom att du vill träffa honom efter en spelning.

Inte hänga ut så alla kan se det, tänk på barnen.

däremto skall han bli upplyst att det inte är säkert att röra sig !     

Svar på tråden Hänga ut otrogen person?