• Anonym (Kille)

Blev våldtagen av tjejer.

Vet inte varför jag skriver detta här. Kanske för att vilja öppna mig och få lite positivitet. Detta vet jag är väldigt ovanligt och jag har svårt att få gehör för mina känslor kring detta. 

Jag är en 24 årig kille som har blivit våldtagen av 3 tjejer. Det började som en vanlig fest och jag var ensam kvar med 3 tjejer som skulle bo kvar i lägenheten den natten. Det dracks mycket alkohol och i alla fall två av dessa tjejer var bra påverkade. 

De fick för sig att vi skulle leka nån sexlek. Först lät det lite skojsigt men det kändes inte rätt så jag ville inte. Men de propsade på och sa såklart du tycker om det. Alla killar gör det.

Det ena ledde till det andra och vi var i deras säng och två tjejer höll i mig medans den tredje klädde av mig. Ja sa flera ggr ordentlig nej jag vill inte. Men de var så fast beslutna över att alla killar vill ju. Vet inte om de trodde jag ville fast jag sa något annat.

En av tjejerna skulle suga av mig hade hon bestämt. Den som är kille vet att håller man på och petar på penis flera ggr så blir den hård även om man inte är sexuellt upphetsad. Så hon fortsatte och höll på. Jag försökte komma loss. Men i och med att de var 3 som hade bestämt sig för att jag skulle ha sex så klarade jag inte ta mig loss.

Jag misstänker att de trodde att jag bara busade med dem genom att säga nej i och med den berusningsgrad de hade. Men jag tycker de borde förstått.

Efter det såg hon till att jag penetrerade henne.

Efter detta så har jag mått dåligt när jag ser tjejer. Går det att förstå hur jag som kille är rädd för tjejer efter detta?

Jag tycker samhället har väldigt svårt för sånt här. Som man ska man verka så stark.  

• Svar på tråden Blev våldtagen av tjejer.
  • Anonym (Hunter)
    alexDeLarge skrev 2013-02-17 22:58:55 följande:
    Beror på vilket håll du hämtar den på. Svenska rättssystemet är ganska lätta att manipulera.
    om du inte ägnar dig åt olaglig aktivitet för att få ut FUP så kan du inte få ut den innan den är avslutad, reglerna om FUP regleras i TF kap 2, men i detta fall skulle hela FUP kunna sekretessbeläggas vilket skulle göra att den är svår att få tag i även efteråt...tveksamt dock...

men i vilket fall så får du försöka leka viktig med någon som inte har koll på regelverket inom området
  • alexDeLarge

Eftersom det inte stämmer överens med den bild av sexuella övergrepp utförda av kvinnor som jag har, därför vill jag ha någon form av bevis och vad är då bättre än att lägga ut FUP?

Alltid anarkist. Kunnig inom juridik och medicin.
  • Anonym (Hunter)
    alexDeLarge skrev 2013-02-17 23:35:48 följande:
    Kan du ge exempel på någon FUP som inte sipprat ut? Där det funnits intresse dvs. Här t.ex. anonfiles.com/file/d70dc76097cdeda6572ef8bd58... anonfiles.com/file/25679400af56b37b28ee6e6172... anonfiles.com/file/6ed06f36d1147123a9603877a8... *vissel*?
    Visst det där är sådana som sipprat ut om du så vill men vad är det som säger att FUP om brottet TS råkat ut för skulle göra det? Du antyder att du kan få den att sippra ut
  • Scarlet 0007

TS det där är en klockren gruppvåldtäkt. Inget annat. Klart att du känner ett obehag inför tjejer nu. Att du fick stånd har ingen betydelse (tjejer som är med om våldtäkter kan bli våta, det är i vårt fall ett naturligt sätt för kroppen att skydda sig). Du kan inte bestämma över kroppens reflexer, det kan ingen.

Det är extremt viktigt att du får hjälp och upprättelse. Att du är kille gör inte att du känner dig mindre kränkt. Ingen annan får ta sig friheter med din kropp! Jag råder dig till att polisanmäla dem tjejerna.

Har du någon som du litar på som du kan prata med, som kan hjälpa dig?

• Scarlet 0007
    Haskel skrev 2013-02-17 23:02:49 följande:
    Jag har inga egna erfarenheter av det du varit med om TS. Men jag tror jag förstår mig på ditt problem. Du tycker ju egentligen om tjejer/kvinnor, men samtidigt känner du nu en rädsla för dem. Det blir lite av en konflikt i dina tankar. Men det du måste lära dig (igen), är att det var inte tjejer (generellt) som gjorde detta mot dig, utan det var just dessa tre tjejer.

Jämför en riktigt inbiten motorcrossåkare som kör omkull och gör sig illa. Han/hon får senare liknande problem, de vill köra men törs inte riktigt.
    De löser problemet genom att omedelbart vid olyckan, även om de har ont, köra lite till. 

Detsamma tror jag du ska göra, börja träffa och, om möjligt, var intim med en tjej igen. Gå på fester umgås med tjejer som du gjort tidigare, så du får tillbaka förtroendet för tjejer. Undvik att sitta hemma och fundera och "tycka synd" om dig själv. 
    Detta är bara mitt tips på hur du ska göra för att må bättre.

I övrigt har du gjort vad du kan, vad gäller rättvisan. Saken är polisanmäld, mer kan du inte göra i nuläget.  

Ursäkta mig, men nej nej nej. Jesus. Det sista TS ska göra är att tvinga sig själv till intimitet. Han har varit med om ett övergrepp, inte kört omkull med sin MC. Jag förstår att du menar väl här. Men det är tyvärr motsatsen till de råd man ger någon som varit utsatt för sexuella övergrepp. TS ska polisanmäla tjejerna. Han bör även få kontakt med en terapeut för att jobba med det han blivit utsatt för. Han bör omge sig med människor han litar på. Han bör absolut inte sätta sig i situationer där tjejer är lika med sex. Det kan gå illa.
  • Anonym
    Anonym (Sam) skrev 2013-02-17 21:52:08 följande:
    TS är en rabiat antifeminist som är trött på att mäns våld mot kvinnor uppmärksammas. De gillar ofta att vända på steken och tala om "alla" stackars män (som inte själva ger sig till känna) som blir våldtagna och misshandlade om kvinnor varje år. TS tycker att det är dags att ta tillbaka från de "previligerade" kvinnorna.
    Så jävla pinsamt av dig TS.
    Du får ju söka för din empatistörning, sånt där är inte nyttigt att gå runt med obehandlat. Och vad fasen är previligerad för något? Spån..
  • Deelicious

Fattar ej varför du inte tog till våld och visade på allvar att du inte ville? Jag hade blivit jävligt förbannad

Svar på tråden Blev våldtagen av tjejer.