• Anonym (Kille)

Blev våldtagen av tjejer.

Vet inte varför jag skriver detta här. Kanske för att vilja öppna mig och få lite positivitet. Detta vet jag är väldigt ovanligt och jag har svårt att få gehör för mina känslor kring detta. 

Jag är en 24 årig kille som har blivit våldtagen av 3 tjejer. Det började som en vanlig fest och jag var ensam kvar med 3 tjejer som skulle bo kvar i lägenheten den natten. Det dracks mycket alkohol och i alla fall två av dessa tjejer var bra påverkade. 

De fick för sig att vi skulle leka nån sexlek. Först lät det lite skojsigt men det kändes inte rätt så jag ville inte. Men de propsade på och sa såklart du tycker om det. Alla killar gör det.

Det ena ledde till det andra och vi var i deras säng och två tjejer höll i mig medans den tredje klädde av mig. Ja sa flera ggr ordentlig nej jag vill inte. Men de var så fast beslutna över att alla killar vill ju. Vet inte om de trodde jag ville fast jag sa något annat.

En av tjejerna skulle suga av mig hade hon bestämt. Den som är kille vet att håller man på och petar på penis flera ggr så blir den hård även om man inte är sexuellt upphetsad. Så hon fortsatte och höll på. Jag försökte komma loss. Men i och med att de var 3 som hade bestämt sig för att jag skulle ha sex så klarade jag inte ta mig loss.

Jag misstänker att de trodde att jag bara busade med dem genom att säga nej i och med den berusningsgrad de hade. Men jag tycker de borde förstått.

Efter det såg hon till att jag penetrerade henne.

Efter detta så har jag mått dåligt när jag ser tjejer. Går det att förstå hur jag som kille är rädd för tjejer efter detta?

Jag tycker samhället har väldigt svårt för sånt här. Som man ska man verka så stark.  

• Svar på tråden Blev våldtagen av tjejer.
  • sextiotalist
    Haskel skrev 2013-02-17 23:02:49 följande:
    Jag har inga egna erfarenheter av det du varit med om TS. Men jag tror jag förstår mig på ditt problem. Du tycker ju egentligen om tjejer/kvinnor, men samtidigt känner du nu en rädsla för dem. Det blir lite av en konflikt i dina tankar. Men det du måste lära dig (igen), är att det var inte tjejer (generellt) som gjorde detta mot dig, utan det var just dessa tre tjejer.

Jämför en riktigt inbiten motorcrossåkare som kör omkull och gör sig illa. Han/hon får senare liknande problem, de vill köra men törs inte riktigt.
    De löser problemet genom att omedelbart vid olyckan, även om de har ont, köra lite till. 

Detsamma tror jag du ska göra, börja träffa och, om möjligt, var intim med en tjej igen. Gå på fester umgås med tjejer som du gjort tidigare, så du får tillbaka förtroendet för tjejer. Undvik att sitta hemma och fundera och "tycka synd" om dig själv. 
    Detta är bara mitt tips på hur du ska göra för att må bättre.

I övrigt har du gjort vad du kan, vad gäller rättvisan. Saken är polisanmäld, mer kan du inte göra i nuläget.  

Samma råd ger du till en kvinna som varit utsatt för samma sak antar jag
  • sextiotalist

stackare eller vad ska man skriva.
    Jodå, män kan våldtas, har en manlig vän som råkat ut för sexuellt övergrepp. Nu tog han det inte så hårt, men han avskydde kvinnan efteråt.

Jag har inga tips, men borde inte RFSU ha bra tips var du kan vända dig   

• Scarlet 0007
    Deelicious skrev 2013-02-19 12:57:55 följande:
    Fattar ej varför du inte tog till våld och visade på allvar att du inte ville? Jag hade blivit jävligt förbannad
    Därför att det inte är en speciellt vanlig reaktion. Ett sexuallt övergrepp är ett extremt övertramp och en kränkning och många reagerar med att frysa i sitationen, av ren chock. Gäller både kvinnor och män.

Förövrigt så visade TS på allvar att han inte ville. Ett "nej jag vill inte" har samma betydelse, oavsett könet på personen som uttalar det.
  • Anonym (?)
    Anonym (Sam) skrev 2013-02-17 21:52:08 följande:

TS är en rabiat antifeminist som är trött på att mäns våld mot kvinnor uppmärksammas. De gillar ofta att vända på steken och tala om "alla" stackars män (som inte själva ger sig till känna) som blir våldtagna och misshandlade om kvinnor varje år. TS tycker att det är dags att ta tillbaka från de "previligerade" kvinnorna.
    Så jävla pinsamt av dig TS.

Vad i helvete vet du om det?!?! Rabiata feminister gillar du bättre?! 
  • Anonym (?)
    Scarlet 0007 skrev 2013-02-20 11:29:53 följande:
    Därför att det inte är en speciellt vanlig reaktion. Ett sexuallt övergrepp är ett extremt övertramp och en kränkning och många reagerar med att frysa i sitationen, av ren chock. Gäller både kvinnor och män.

Förövrigt så visade TS på allvar att han inte ville. Ett "nej jag vill inte" har samma betydelse, oavsett könet på personen som uttalar det.
  • Anonym (?)
    Anonym (4år) skrev 2014-08-23 21:55:15 följande:
    Jasså jag är en agressiv kille som både suttit för misshandel och mordförsök. men jag blev våldtagen av en brud för några år sedan.. jag vaknade upp av att hon red mig somnade igen då jag var full som en gris... så snacka inte skit det får dig att framstå som en dum blondin och du är nog typen som bryr dig om vad folk tycker.
    Men enligt de tokiga feministerna så älskade du att hon red dig, (för enligt dom så vill en kille alltid få komma till) och somnade om njutande, medan det hade varit våldtäkt om det hade varit en kille som låg ovanpå och hade sex med tjejen, och hon i fyllan somnade igen för att hon var full som en gris. Feminismen är så full av hål att lätt avslöja, att en schweizerost i jämförelse framstår som ett ting med hög densitet.
  • Anonym (När helvetet fryser till is!)
    Anonym (Kille) skrev 2013-02-17 21:37:33 följande:

Vet inte varför jag skriver detta här. Kanske för att vilja öppna mig och få lite positivitet. Detta vet jag är väldigt ovanligt och jag har svårt att få gehör för mina känslor kring detta. 

Jag är en 24 årig kille som har blivit våldtagen av 3 tjejer. Det började som en vanlig fest och jag var ensam kvar med 3 tjejer som skulle bo kvar i lägenheten den natten. Det dracks mycket alkohol och i alla fall två av dessa tjejer var bra påverkade. 

De fick för sig att vi skulle leka nån sexlek. Först lät det lite skojsigt men det kändes inte rätt så jag ville inte. Men de propsade på och sa såklart du tycker om det. Alla killar gör det.

Det ena ledde till det andra och vi var i deras säng och två tjejer höll i mig medans den tredje klädde av mig. Ja sa flera ggr ordentlig nej jag vill inte. Men de var så fast beslutna över att alla killar vill ju. Vet inte om de trodde jag ville fast jag sa något annat.

En av tjejerna skulle suga av mig hade hon bestämt. Den som är kille vet att håller man på och petar på penis flera ggr så blir den hård även om man inte är sexuellt upphetsad. Så hon fortsatte och höll på. Jag försökte komma loss. Men i och med att de var 3 som hade bestämt sig för att jag skulle ha sex så klarade jag inte ta mig loss.

Jag misstänker att de trodde att jag bara busade med dem genom att säga nej i och med den berusningsgrad de hade. Men jag tycker de borde förstått.

Efter det såg hon till att jag penetrerade henne.

Efter detta så har jag mått dåligt när jag ser tjejer. Går det att förstå hur jag som kille är rädd för tjejer efter detta?

Jag tycker samhället har väldigt svårt för sånt här. Som man ska man verka så stark.  

Mycket tråkigt att läsa!

Tyvärr tror jag inte att det finns en chans att få dessa tjejer fällda för något brott. Utredningen kommer nog omedelbart att hamna i det runda arkivet på golvet. Du kommer förmodligen inte bli tagen på allvar, nån psykologisk hjälp kommer du nog heller inte att få om du inte fixar det själv eftersom du är man och "gärningsmännen" är kvinnor. Tjejer som blivit utsatta för samma sak brukar ofta också ha svårt att bli trodda och tagna på allvar. Då förstår du nog hur chanslös du är. Hemskt men det är nog den bittra verkligheten.
  • fluu
    Chester Copperpot skrev 2014-08-23 20:59:19 följande:
    Kul inställning du har. Säger du så om tjejer också? "Hon var med på det..."

Precis. Självklart kan vem som helst bli våldtagen.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Kereza

Fy fan vad hemskt TS - och faktiskt ännu värre för dej som kille, känns det som.

Tjejer ifrågasätts ofta när de blir våldtagna, det kommer en massa skit om "du ville visst, du har bara ångrat dej, hora, slampa, blabla" och det suger.

Men, som synes här i tråden så bemöts killar nästan ännu värre, men typ "Män kan inte våldtas, lögnare, gud vilken omanligt skit du måste vara, blabla" 

Jag lider med dej och hoppas du kommer ihåg att det inte är alla kvinnor som är idioter - det kan nog ta några år att våga lita på kvinnor igen dock; bara att kolla på kvinnliga våldtäktsoffer så ser du ju samma sak där - det kan ta otroligt länge innan de kan ha ett fungerande sexliv igen. Jag är inte man, så jag vet inte om det finns några fundamentala skillnader där, men jag skulle tippa att det är lika traumatiskt för en man som för en kvinna. 

Men det är fan så bra att du står upp för det här - vi måste få det accepterat att män faktiskt kan bli våldtagna också, utan smutskastning och skitsnack. 

• Papp

Jag mår också dåligt när jag ser tjejer.

Svar på tråden Blev våldtagen av tjejer.