• Anonym (Kille)

Blev våldtagen av tjejer.

Vet inte varför jag skriver detta här. Kanske för att vilja öppna mig och få lite positivitet. Detta vet jag är väldigt ovanligt och jag har svårt att få gehör för mina känslor kring detta. 

Jag är en 24 årig kille som har blivit våldtagen av 3 tjejer. Det började som en vanlig fest och jag var ensam kvar med 3 tjejer som skulle bo kvar i lägenheten den natten. Det dracks mycket alkohol och i alla fall två av dessa tjejer var bra påverkade. 

De fick för sig att vi skulle leka nån sexlek. Först lät det lite skojsigt men det kändes inte rätt så jag ville inte. Men de propsade på och sa såklart du tycker om det. Alla killar gör det.

Det ena ledde till det andra och vi var i deras säng och två tjejer höll i mig medans den tredje klädde av mig. Ja sa flera ggr ordentlig nej jag vill inte. Men de var så fast beslutna över att alla killar vill ju. Vet inte om de trodde jag ville fast jag sa något annat.

En av tjejerna skulle suga av mig hade hon bestämt. Den som är kille vet att håller man på och petar på penis flera ggr så blir den hård även om man inte är sexuellt upphetsad. Så hon fortsatte och höll på. Jag försökte komma loss. Men i och med att de var 3 som hade bestämt sig för att jag skulle ha sex så klarade jag inte ta mig loss.

Jag misstänker att de trodde att jag bara busade med dem genom att säga nej i och med den berusningsgrad de hade. Men jag tycker de borde förstått.

Efter det såg hon till att jag penetrerade henne.

Efter detta så har jag mått dåligt när jag ser tjejer. Går det att förstå hur jag som kille är rädd för tjejer efter detta?

Jag tycker samhället har väldigt svårt för sånt här. Som man ska man verka så stark.  

• Svar på tråden Blev våldtagen av tjejer.
  • alexDeLarge

Så jag kan lägga upp FUP här? Nej, det finns ingen organiserad hjälp för män mer än vuxenpsyken eller liknande som du får sköta själv.

Alltid anarkist. Kunnig inom juridik och medicin.
  • OupaOupa
    Anonym (Kille) skrev 2013-02-17 22:27:33 följande:
    Gör vad du vill jag bryr mig inte. Känner mig mest ensam och ledsen blandad av en rädsla.

Så jag får ingen hjälp av mansjour? Finns det något annat? 
    Funkar inte mansjouren så vänd dig till din vårdcentral för vidare samtalshjälp. Det finns även en rad frivilligorganisationer som du kan vända dig till, Jourhavande medmänniska, Kyrkans Jourtjänst, Nationella hjälplinjen osv. Hoppas du får den hjälp och stöd du behöver.
  • Anonym (Kille)
    alexDeLarge skrev 2013-02-17 22:29:22 följande:
    Så jag kan lägga upp FUP här? Nej, det finns ingen organiserad hjälp för män mer än vuxenpsyken eller liknande som du får sköta själv.
    Vet inte vad du menar. Vad är FUP? 

Jag vill bara sluta må så här dåligt.  
  • alexDeLarge

Förundesökningsprotokoll.

• Prissan
    Anonym (Kille) skrev 2013-02-17 22:35:22 följande:
    Vet inte vad du menar. Vad är FUP? 

FUP = Förundersökningsprotokoll
  • Prissan

Vart bor du? Ska finnas mansjourer lite överallt som ska kunna erbjuda stöd till dig som offer.

• Anonym (Hunter)
    alexDeLarge skrev 2013-02-17 22:39:47 följande:
    Förundesökningsprotokoll.
    alexDeLarge skrev 2013-02-17 22:22:09 följande:
    Eftersom jag har grundkunskaper i ämnet så förhåller jag mig skeptisk. Om det nu är sant så tar det fem minuter att få ut FUP. Men om vi ska låtsas som att jag tror på TS så kan jag fortsättningsvis berätta att Mansjouren sköter förövare och inte offer. Mansjouren är alltså inte motsvarigheten till kvinnojouren.

OM du nu hade haft grundkunskaper inom området så skulle du veta att en FUP får du tillgång till först när den är klar och avslutad!
    Vidare är mansjouren visst en frivillig organisation dit TS kan vända sig. vad är det för fel på dig egentligen?
  • alexDeLarge

Beror på vilket håll du hämtar den på. Svenska rättssystemet är ganska lätta att manipulera.

• Haskel
    Anonym (Kille) skrev 2013-02-17 22:35:22 följande:
    Jag har inga egna erfarenheter av det du varit med om TS. Men jag tror jag förstår mig på ditt problem. Du tycker ju egentligen om tjejer/kvinnor, men samtidigt känner du nu en rädsla för dem. Det blir lite av en konflikt i dina tankar. Men det du måste lära dig (igen), är att det var inte tjejer (generellt) som gjorde detta mot dig, utan det var just dessa tre tjejer.

Jämför en riktigt inbiten motorcrossåkare som kör omkull och gör sig illa. Han/hon får senare liknande problem, de vill köra men törs inte riktigt.
    De löser problemet genom att omedelbart vid olyckan, även om de har ont, köra lite till. 

Detsamma tror jag du ska göra, börja träffa och, om möjligt, var intim med en tjej igen. Gå på fester umgås med tjejer som du gjort tidigare, så du får tillbaka förtroendet för tjejer. Undvik att sitta hemma och fundera och "tycka synd" om dig själv. 
    Detta är bara mitt tips på hur du ska göra för att må bättre.

I övrigt har du gjort vad du kan, vad gäller rättvisan. Saken är polisanmäld, mer kan du inte göra i nuläget.  

Svar på tråden Blev våldtagen av tjejer.