Inlägg från: Anonym (?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (?)

Blev våldtagen av tjejer.

Anonym (Sam) skrev 2013-02-17 21:52:08 följande:

TS är en rabiat antifeminist som är trött på att mäns våld mot kvinnor uppmärksammas. De gillar ofta att vända på steken och tala om "alla" stackars män (som inte själva ger sig till känna) som blir våldtagna och misshandlade om kvinnor varje år. TS tycker att det är dags att ta tillbaka från de "previligerade" kvinnorna.
    Så jävla pinsamt av dig TS.

Vad i helvete vet du om det?!?! Rabiata feminister gillar du bättre?! 
  • Anonym (?)
    Scarlet 0007 skrev 2013-02-20 11:29:53 följande:
    Därför att det inte är en speciellt vanlig reaktion. Ett sexuallt övergrepp är ett extremt övertramp och en kränkning och många reagerar med att frysa i sitationen, av ren chock. Gäller både kvinnor och män.

Förövrigt så visade TS på allvar att han inte ville. Ett "nej jag vill inte" har samma betydelse, oavsett könet på personen som uttalar det.
  • Anonym (?)
    Anonym (4år) skrev 2014-08-23 21:55:15 följande:
    Jasså jag är en agressiv kille som både suttit för misshandel och mordförsök. men jag blev våldtagen av en brud för några år sedan.. jag vaknade upp av att hon red mig somnade igen då jag var full som en gris... så snacka inte skit det får dig att framstå som en dum blondin och du är nog typen som bryr dig om vad folk tycker.
    Men enligt de tokiga feministerna så älskade du att hon red dig, (för enligt dom så vill en kille alltid få komma till) och somnade om njutande, medan det hade varit våldtäkt om det hade varit en kille som låg ovanpå och hade sex med tjejen, och hon i fyllan somnade igen för att hon var full som en gris. Feminismen är så full av hål att lätt avslöja, att en schweizerost i jämförelse framstår som ett ting med hög densitet.
Svar på tråden Blev våldtagen av tjejer.