Inlägg från: Anonym (Hunter) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hunter)

Blev våldtagen av tjejer.

alexDeLarge skrev 2013-02-17 22:39:47 följande:
    Förundesökningsprotokoll.
    alexDeLarge skrev 2013-02-17 22:22:09 följande:
    Eftersom jag har grundkunskaper i ämnet så förhåller jag mig skeptisk. Om det nu är sant så tar det fem minuter att få ut FUP. Men om vi ska låtsas som att jag tror på TS så kan jag fortsättningsvis berätta att Mansjouren sköter förövare och inte offer. Mansjouren är alltså inte motsvarigheten till kvinnojouren.

OM du nu hade haft grundkunskaper inom området så skulle du veta att en FUP får du tillgång till först när den är klar och avslutad!
    Vidare är mansjouren visst en frivillig organisation dit TS kan vända sig. vad är det för fel på dig egentligen?
  • Anonym (Hunter)
    alexDeLarge skrev 2013-02-17 22:58:55 följande:
    Beror på vilket håll du hämtar den på. Svenska rättssystemet är ganska lätta att manipulera.
    om du inte ägnar dig åt olaglig aktivitet för att få ut FUP så kan du inte få ut den innan den är avslutad, reglerna om FUP regleras i TF kap 2, men i detta fall skulle hela FUP kunna sekretessbeläggas vilket skulle göra att den är svår att få tag i även efteråt...tveksamt dock...

men i vilket fall så får du försöka leka viktig med någon som inte har koll på regelverket inom området
  • Anonym (Hunter)
    alexDeLarge skrev 2013-02-17 23:35:48 följande:
    Kan du ge exempel på någon FUP som inte sipprat ut? Där det funnits intresse dvs. Här t.ex. anonfiles.com/file/d70dc76097cdeda6572ef8bd58... anonfiles.com/file/25679400af56b37b28ee6e6172... anonfiles.com/file/6ed06f36d1147123a9603877a8... *vissel*?
    Visst det där är sådana som sipprat ut om du så vill men vad är det som säger att FUP om brottet TS råkat ut för skulle göra det? Du antyder att du kan få den att sippra ut
Svar på tråden Blev våldtagen av tjejer.