väntar smått i septembereller oktober i Umeå
Det skulle vara kul och få kontakt med andra här i Umeå som ska få smått kring september och oktober.
Det skulle vara kul och få kontakt med andra här i Umeå som ska få smått kring september och oktober.
Hej Nu är även jag tillbaka, äntligen gjort mina sista ARB pass blev beviljad grav penning så nu skall jag vara hemma lääääänge Känner mig tung å kan inte sova, lite små stressad över att inte riktigt ha koll på va man skall ha hunnit införskaffat innan lilla bebisen kommer, va skall man packa i förlossningsväskan
Merryn: skönt att du fått beviljat grav peng. jag har varit sjukskriven länge, men nu när jag sökt grav peng och trots att chefen stängt av mig,så krånglar fk. suck
funderar oxå på vad man ska ha i förlossningsväskan. bara 6 veckor kvar. var hos bm idag och han är så gott som fixerad sa hon
Jag är också bara hemma och drar, men konstigt nog så fyller man ut dagarna med jobb. Jag vet att man ska vila med, men jag är en som har lite svårt för sånt. Jag har lovat mig själv att jag ska vila en stund varje dag efter lunch och hittills så har det funkat lite si och så. Men nu vilar jag ju framför datorn.
Förra gången så hann jag inte packa den, eftersom alla hade sagt att man som förstföderska alltid går över så jag tog det lite lungt. Men han dök upp en vecka förtidigt, så det som slank me var, tandborste, en pyjamas till bebis, mobilen, kameran och en flaska juice till min sambo.
Den här gången ska jag ha med mig lite mera.
Hygienartiklar till mig, amningsbehå/linne, amningsnappen, kofta och sockar.
mobilen, videokameran, vanliga kameran I-paden för att sambon ska ha något att pyssla med.
Så klart kläder till bebis, nappar. Nån mysig filt. Godis , mat till gubben.
Det finns jätte fina packningslistor på nätet eller på babyproffsens hemsida tror jag att det finns med.
Hur ska vi göra med att ses???
Tisdag den 27/8 kl 11.00 på Weynes? Vem är på?
Hej.
Även jag verkar bli sjukskriven helt nu, massor av sammandragningar. Trodde inte det var så många som hade problem innan jag blev gravid. Fick för mig att det hörde till ovanligheten.
Jag kan absolut träffas =) Det kan dock bli svårt på tisdag då jag inte riktigt vet när jag ska till läkaren...
Vilken dag passar er här på tråden? Jag kan alla dagar utom måndag....
Jag kan tyvärr inte svara förrän måndag eftermiddag...
Torsdag passar bäst för mig
jag kan på torsdag dag.
Jag kan torsdag också om vi ska ses? :)
Hej Vi har drabbats av magsjuka i vårt hus så jag kan inte ses denna vecka. Hur ser det ut för er nästa vecka?