väntar smått i septembereller oktober i Umeå
Det skulle vara kul och få kontakt med andra här i Umeå som ska få smått kring september och oktober.
Det skulle vara kul och få kontakt med andra här i Umeå som ska få smått kring september och oktober.
För mig avtog allt efter v 12, allt med graviditeten blev så otroligt bra helt plötsligt. inget av de tidiga symtomen fanns kvar, allt var som bortblåst, otroligt härligt! idag är vi i v.16
Åh va härligt! 11+3 idag så jag hoppas veeerkligen att det blir som för dig!! Känner du någon kula ännu ? =)
Jo jag har en liten kula, nojade mig idag över att det inte syns mer men det kanske inte ska göra det. jag har haft samma kula sedan v 11-12, då jag var tvungen att köpa mammabyxor. Numera har man inget gravtecken att gå efter.
Vi har mycket saker kvar sedan första barnet, men vi har köpt en syskonvagn idag. En babytravel med både mjuk och hårdlift. Vi fick ge 2200 kr för en 2005-2006a. Jag kommer också hyra beskydd från NTF eller babyproffsen .förra gången lånade vi en från bekanta. Det blir nog mera inköp när vi haft ultraljud. Är i v 18.
Jag har inte köpt nånting. Känns för tidigt för det.. Vi kollar mycket på barnvagnar men shit va svårt att välja?!
Har inte heller börjat köpa nått känns som man vill ha gjort ultraljudet innan man börjar planera, fick ul 10 maj,är idag i v 17
Nä det känns som man vill vänta med att köpa saker till man vart på ultraljudet. Det blir som mera verkligt då och så vet man ev kön och hur många.
Nu är Ultraljudet gjort och det var lika häftigt att se den lilla där som förra gången. De kunde inte fastsälla kön, men de såg varken snopp eller pung, så förmodligen är det väll en liten tjej. Men vi får se när den kommer.
Datumet blev också förändrat fr 27e sep till 3 okt. Dagen före storebror. Så nu är man tillbax i v 18
Den lilla har då börjat göra sig påmind i magen nu, för en vecka sedan så kände jag inget, men den veckan som gått så har jag börjat känna den mer och mer...och nu är det full rulle där inne.
Men gud så underbart! Toklängtar till vårt UL men det är först om 2 veckor, man får ge sig till tåls! Men skönt att få livstecken alla fall, själv känner jag inget än!
Åh va kul =) Jag toklängtar med... Själv har jag drygt en månad kvar=/ Känns det bra att "hon" rör på sig eller är det jobbigt?