väntar smått i septembereller oktober i Umeå
Det skulle vara kul och få kontakt med andra här i Umeå som ska få smått kring september och oktober.
Det skulle vara kul och få kontakt med andra här i Umeå som ska få smått kring september och oktober.
Ja blev inte riktigt som jag hade tänkt. F vilken natt. Har haft sammandragningar sen v 14,;men inatt var det riktigt jobbigt. Håller i sig än.
Oj, ser här att jag missat att svara. Känner honom inte men vi kan säga bekantas bekanta så vet jag vem han är bara, inget annat. Jag ska förmodligen ha i slutet på september. Det börjar bli en tung mage och det börjar bli besvärligt att jobba men peppar inte så länge kvar nu
Aha, då förstår jag. Ja nu är det inte länge kvar. Längtar som bara den. less på alla gravidkrämpor.
Men vi borde hitta nån dag att ses, de som kan. vore kul
Exakt, man vill ha tillbaka sin kropp. Absolut borde vi det. Dock ser det ut som att vi flyttar utomlands, endera nu innan eller ett tag efter den lilla har kommit till världen, det återstår att se.
Men vilken lyx att flytta utomlands! Hur kommer det sig att det blir så? Vi borde verkligen ses:)
Hej
Jag har varit rätt frånvarande här på tråden ett tag, men det har vart en sommar med mycket göra . Min bäbis växer där inne och jag är trött och tung jag med. Har en hel del sammandragningar och nu även smärtor/tryck i underlivet som gör att jag inte kan motionera alls. Korta turer till min mammas grav " ca 200m" sedan små turer till affären.
Annica 14: välkommen till tråden. Så tråkigt att pappan inte kunde vara med dig, men det kanske finns andra som finns vid din sida och stöttar dig.
Har ni bestämt nån dag att ses, jag är helt klart på att ses på en fika eller lunch framöver.
tack Lilla du. Ja väldigt tråkigt, men han kommer ju som sagt finnas här, så det känns iallafall bra. Och jag har nära och kära också som kommer finnas för mig.
Är fortfarande väldigt tungt med fortsatta sammandragningar. Men varit på tillväxtkontroll nyligen och allt såg bra ut. Vet att jag väntar en pojke :)
Ja nu borde vi styra upp nån gång att ses. Vore kul att ses nån gång innan alla bebisar kommer.
Nu är jag så ny, så jag vet inte, ni har kanske en bf lista, eller?
Gör annars en ;)
annica14- bf 24 september
Bflista: Annica 14 : 24 sep Lilla du: 3 okt
måste få klaga nånstanns ;) exet har nu flyttat ut, barnen lämnade hos sin pappa. ensam och har grymt tryck i fogar och ljumskar och öm och illamående. haft sammandragningar sen vecka 14,så nervös givetvis men all stress har oxå påverkat.
tänk om det vill dra igång
Fy va trist! Hatar att vara ensam när man inte vill... Min sambo åkte på jobb i morse, blää. Hoppas det lugnar sig snart!